نمایندگی تعمیر چای ساز فلر غرب تهران

چای ساز فلر یکی از شناخته شده ترین برندهای چای ساز به شمار می رود. با وجود خوشنام بودن این برند، همچون بسیاری از وسایل برقی احتمال بروز اشکال در کارکرد و در نتیجه نیاز به نمایندگی تعمیر چای ساز فلر به وجود خواهد آمد.

چای سازها عموماً وسیله پیچیده ای نیستند، بنابراین تعمیرات آن ها نیز بسیار هزینه بر و دشوار نیست به شرط آنکه به تعمیرگاه مجاز چای ساز فلر مراجعه کنید.

موارد عیب یابی در نمایندگی تعمیر چای ساز فلر

همانطور که اشاره شد در طول استفاده از چای ساز فلر، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که نیازمند بررسی بیشتر در نمایندگی تعمیر چای ساز فلر هستند. این مشکلات شامل خاموش شدن پیش از جوشیدن آب، ایجاد سر و صدا، وجود تکه های گچی در آب، نشت آب، و موارد مشابه می‌شوند.

بخشی از این ایرادات می تواند مربوط به سیستم گرمایشی یعنی المنت باشد، بخشی دیگر به سیستم کنترل دما که ترموستات یا دماپا نام دارد مربوط می شود.

ایرادات چای ساز فلر می تواند سیم کشی درون دستگاه و همچنین در برخی مدل های پیچیده‌تر، برد الکترونیکی آن ها را نیز شامل بشود. به این موارد باید نشتی آب و همچنین وجود رسوب در مخزن چای ساز را هم اضافه کنید که بررسی آن ها در خدمات پس از فروش فلر انجام می شود.

موارد عیب یابی در نمایندگی تعمیر چای ساز فلر غرب تهران

چرا چای ساز فلر روشن نمی شود؟

در مورد روشن نشدن وسایل برقی همیشه باید پیش پا افتاده ترین احتمال یعنی وجود نداشتن جریان برق را در نظر گرفت. ممکن است پریزی که دستگاه را به آن متصل کرده اید برق نداشته باشد، برای این کار می توان با یک فاز متر پریز را امتحان کرد یا دستگاه را به پریزی دیگر متصل کرد.

اگر از وجود برق در ساختمان مطمئن هستیم، پای عیب یابی دستگاه شما در مرکز نمایندگی تعمیر چای ساز فلر به میان می آید.

خرابی کابل برق، سوختن المنت یا خرابی دکمه خاموش و روشن و وجود عیب در سیم کشی دستگاه از جمله دلایل روشن نشدن چای ساز فلر به شمار می رود.

در خدمات چای ساز فلر پس از ثبت درخواست شما در مورد روشن نشدن دستگاه، سیستم تغذیه و برق رسانی آن و همچنین سیستم گرمازایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تعمیر چای ساز فلر غرب تهران

علت اتومات نکردن چای ساز فلر چیست؟

درون دستگاه های مرتبط با گرمایش و سرمایش، قطعه ای به نام ترموستات یا دماپا وجود دارد که کار آن قطع جریان برق به هنگام رسیدن دما به نقطۀ مورد نظر است.

اگر دستگاه شما آب را جوش می آورد ولی اتومات نمی کند، به احتمال زیاد ترموستات دستگاه دچار مشکل شده و نمی تواند دما را تشخیص بدهد. اگر متخصص نمایندگی تعمیر چای ساز فلر به این نتیجه برسد که ترموستات خراب شده، آن را تعویض خواهد کرد زیرا ترموستات قطعه ای تعمیر شدنی نیست.

عامل دیگری که در مورد علت اتومات نکردن چای ساز فلر می توان در نظر گرفت وجود اتصال در دکمه روشن و خاموش دستگاه است که برای حل این مشکل و مورد قبلی دستگاه باید بررسی شود.

علت اتومات نکردن چای ساز فلر چیست؟

علت خاموش شدن ناگهانی چای ساز فلر

خاموش شدن چای ساز پیش از جوش آمدن آب یکی دیگر از مشکلاتی که می تواند شما را نیازمند به خدمات تعمیرگاه مجاز چای ساز فلر کند.

خرابی ترموستات که پیشتر به نقش و وظیفۀ آن اشاره شد می تواند یکی از دلایل خاموش شدن ناگهانی چای ساز فلر باشد. همچنین در این مورد نیز باید ایراد در سیم کشی یا خرابی قطعات برد را در نظر گرفت که نیازمند بررسی در نمایندگی تعمیر چای ساز فلر است.

علت صدا دادن بدنۀ چای ساز فلر چیست؟

در مواردی احتمال دارد که از بدنۀ دستگاه (عموماً کف آن) سر و صدای زیادی را بشنوید. اگر دستگاه شما نو باشد این سر و صدا طبیعی است ولی اگر از عمر آن گذشته پای خرابی بدنه یا اشکال در برخی از قطعات به میان می آید.

سر و صدای چای ساز می تواند به دلیل خرابی المنت باشد و پس از آن ایجاد مشکلاتی برای بدنه دستگاه مطرح است که درهر صورت برای عیب یابی بیشتر نیاز است از خدمات نمایندگی تعمیر چای ساز فلر استفاده کنید.

رسوب زدایی و رفع نشتی بدنه چای ساز فلر

خرابی بدنه می تواند خود را به صورت نشتی و همچنین رسوب گیری بیش از حد در داخل کتری چای ساز فلر نشان بدهد.  قسمت کفی دستگاه حاوی المنت است و در صورت خرابی این قسمت، چای گرم نخواهد شد. همچنین در صورت ترک در قسمت قوری یا کتری چای‌ساز فلر، با مشکل نشت آب روبرو خواهید شد.

در صورتی که قسمت آسیب دیده بدنه قابل تعویض یا تعمیر باشد، این کار در نمایندگی تعمیر چای ساز فلر انجام خواهد شد.

وجود رسوب در کتری نیز ممکن است باعث بد طعمی چای شود که در این صورت نیز باید کار رسوب زدایی از دستگاه صورت بگیرید. اگر رسوب گرفتگی دستگاه بیش از حد باشد می تواند به المنت آن صدمه بزند.

رسوب زدایی و رفع نشتی بدنه چای ساز فلر

نگهداری از چای ساز فلر

جدای از مواردی که در مورد تعمیر چای ساز فلر گفته شد، همواره چای ساز خود را نظافت کرده و از رسوب گرفتگی بیش از حد آن جلوگیری کنید.

همچنین هنگام شستن دستگاه نیز از شوینده های مجاز استفاده کنید تا موجب خوردگی بدنه چای ساز نشوند. در کنار این موارد، دستور العمل های سازنده دستگاه که در دفترچه راهنما آمده را مدنظر قرار بدهید و در صورت خرابی کار را به نمایندگی تعمیر چای ساز فلر بسپارید.

اگر ساکن غرب تهران هستید می توانید از نمایندگی تعمیر چای ساز فلر غرب تهران بهره بگیرید. البته دامنه خدمات این نمایندگی تنها محدود به غرب تهران نیست. برای این منظور کافیست تا با نمایندگی مهرابی شرکت سنجه کیش نمایندگی رسمی خدمات فلر غرب تهران تماس گرفته یا درخواست خود را در وبسایت ثبت کنید.

4.8/5 - (11 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی