روشن نشدن چای ساز فلر

روشن نشدن چای ساز یکی از رایج ترین ایرادات در انواع برندهای این محصول است. روش نشدن چای ساز فلر می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد از جمله اتصال نادرست و وجود اشکال در پریز برق و اشکالاتی که مرتبط به بخش های داخلی دستگاه همچون برد، ترموستات و کلید دستگاه می شود. در این موارد از خدمات تعمیر چای ساز فلر در نمایندگی مهرابی کد 110 نماینده رسمی خدمات فلر، دلونگی و میگل میتوانید استفاده کنید.

دلایل روشن نشدن چای ساز فلر

روشن نشدن چای ساز فلر ممکن است به چند دلیل باشد. برخی از دلایل رایج عبارتند از:

  1. اتصال نادرست به برق منزل
  2. قرار نگرفتن صحیح چای ساز بر روی کفی
  3. خرابی دو شاخه برق چای ساز
  4. خرابی برد الکترونیکی
  5. خرابی ترموستات
  6. خرابی کلید روشن/خاموش

برای برطرف کردن این مشکل، شما می‌توانید ابتدا از اتصال صحیح چای ساز به برق و قرار گرفتن آن بر روی کفی اطمینان حاصل کنید. سپس می‌توانید دو شاخه برق را بررسی کنید و در صورت لزوم تعویض کنید.

اگر مشکل از این قطعات نبود، ممکن است برد الکترونیکی، ترموستات یا کلید چای ساز دچار خرابی شده باشند. در این صورت، بهتر است به نمایندگی تعمیر چای ساز فلر مراجعه کنید.

بیشتر بدانید: علت ارور e1 چای ساز فلر

دلایل روشن نشدن چای ساز فلر

خرابی دوشاخه و اتصال نادرست برق

یکی از علل شایع عدم کارکرد چای ساز فلر، اشکال در تأمین برق منزل است که معمولا به خاطر تغییرات برق شهری اتفاق می‌افتد. چای ساز برای راه‌اندازی و آب جوش، به ولتاژ مشخصی از برق نیاز دارد و اگر این ولتاژ به درستی فراهم نشود، قطعا مواجه با مشکل روشن نشدن چای ساز فلر خواهید شد.

بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم همیشه از محافظ برق استاندارد برای کنترل نوسان برق استفاده کنید.

قطعات  چای‌سازهای فلر

خرابی برد الکترونیکی

برد چای ساز فلر یکی از قطعات حساس و مهم چای ساز است که نقش بزرگی در عملکرد دستگاه شما دارد و بدون آن، دستگاه شما کار نخواهد کرد و قابل استفاده نخواهد بود. اگر چای ساز شما روشن نمی‌شود، ممکن است دلیل آن خرابی برد باشد که معمولا به خاطر تغییرات برق، استفاده زیاد و نادرست از چای ساز، اتفاق می‌افتد.

باید بدانید که برد یک قطعه دقیق و پیچیده است و اگر توسط افراد غیرمتخصص تعمیر شود، نه تنها مشکل حل نمی‌شود، بلکه ممکن است برد را دائما خراب کنید و باید برد جدید بخرید.

بنابراین، اگر مشکل روشن نشدن چای ساز فلر از برد است، بهتر است تنها به مرکز تعمیر چای ساز فلر در تهران مراجعه کنید تا با کیفیت بالا، خدمات تعمیر انجام شود.

خرابی دوشاخه چای ساز فلر

اشکال در ترموستات چای ساز

ترموسات چای ساز فلر برای تنظیم دمای دستگاه ساخته شده است و وظیفه دارد که وقتی دمای داخل چای ساز خیلی زیاد شد، فرمان خاموش شدن دستگاه را به برد بفرستد.

اگر ترموستات به هر علتی خراب شده باشد دما را درست اندازه‌گیری نمی‌کند و در نتیجه ممکن است باعث اختلال در کل عملکرد دستگاه شود و مشکل روشن نشدن چای ساز فلر را ایجاد کند. ترموستات قطعه ای تعمیر پذیر نیست و در صورت خرابی ترموستات این قطعه باید تعویض گردد.

خرابی کلید روشن و خاموش

اگر کلید روشن خاموش یا همان کلید پاور چای ساز فلر خراب شده باشد، هیچ کاری نمی‌توانید با دستگاه انجام دهید، حتی اگر بقیه قطعات سالم باشند. بنابراین، خرابی کلید پاور یکی از علل متداول روشن نشدن چای ساز فلر است که معمولا به خاطر استفاده نادرست و اشتباه پیش می‌آید.

اگر با چک کردن این کلید متوجه شل شدگی، سفت شدگی و هرز شدگی شدید، باید به مراکز تعمیر بروید و آنرا تعویض کنید.

قرار نگرفتن صحیح چای ساز

قرار نگرفتن صحیح چای ساز

اگر چای ساز را به‌درستی بر روی کفی نگذارید، دستگاه روشن نمی شود. بنابراین، توصیه می‌کنیم که قبل از روشن کردن چای ساز، از صحت قرار گرفتن آن بر روی کفی اطمینان حاصل کنید و بعد از آن دستگاه را روشن کنید.

اگر چای ساز به‌صورت صحیح بر روی کفی قرار نمی گیرد یا به سختی روی کفی می ایستد، بهتر است از دستگاه استفاده نکنید و به مرکز نمایندگی تعمیر چای ساز فلر غرب تهران بروید.

بیشتر بدانید: معرفی قطعات چای ساز فلر و کاربرد هر کدام

نمایندگی چای ساز فلر غرب تهران

چای ساز فلر یکی از شناخته شده ترین برندهای چای ساز به شمار می رود. با وجود خوشنام بودن این برند، همچون بسیاری از وسایل برقی احتمال بروز اشکال در کارکرد و در نتیجه نیاز به نمایندگی تعمیر چای ساز فلر به وجود خواهد آمد.

چای سازها عموماً وسیله پیچیده ای نیستند، بنابراین تعمیرات آن ها نیز بسیار هزینه بر و دشوار نیست به شرط آنکه به تعمیرگاه مجاز چای ساز فلر مراجعه کنید.

اگر ساکن غرب تهران هستید می توانید از نمایندگی رسمی خدمات فلر برای تعمیر چای ساز فلر بهره بگیرید. البته دامنه خدمات این نمایندگی تنها محدود به غرب تهران نیست.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی