نمایندگی تعمیر کتری برقی دلونگی غرب تهران

کتری برقی یکی از لوازم برقی شبیه به چای ساز برقی  است؛ برندهای متفاوتی این کالا را تولید می کنند از جمله دلونگی. در نمایندگی تعمیر کتری برقی دلونگی غرب تهران انواع ایرادات کتری برقی بررسی و این وسیله تعمیر می شود.

در نمایندگی مجاز دلونگی انواع قطعات اصل برای تعمیر کتری برقی و سماور برقی موجود است و تعمیرکاران متخصص و دوره دیده دلونگی به بررسی این مشکلات می پردازند. در ادامه بیشتر به خدمات نمایندگی تعمیر کتری برقی غرب تهران پرداخته ایم.

عیب یابی و تعمیر کتری برقی

ایرادات و اشکالات کتری برقی شامل موارد مختلفی است که برخی از رایج ترین آن ها عبارتند از:

  1. عدم روشن شدن کتری برقی
  2. عدم گرم شدن آب
  3. نشت آب از کتری برقی
  4. صداهای غیرعادی از کتری برقی
  5. خرابی قطعات داخلی کتری برقی

برای رفع این مشکلات باید از خدمات پس از فروش دلونگی کمک بگیرید که در این زمینه نمایندگی تعمیر کتری برقی دلونگی غرب تهران آماده رفع ایرادات کتری برقی شماست.

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر بخارشوی دلونگی در غرب تهران

تعمیر کتری برقی

قطعات اصلی کتری برقی دلونگی

اما شاید برایتان سؤال باشد که چه قطعاتی از کتری برقی دلونگی می توانند دچار اشکال شوند؟ قطعات داخلی کتری برقی که می توانند دچار ایراد شوند عبارتند از:

  • المنت: این قطعه معمولاً به شکل لوله‌ای مارپیچ است؛ با رد شدن جریان برق از درون آن، آب درون کتری را داغ می کند. اگر این قطعه خراب شود، کتری برقی قادر به گرم کردن آب نخواهد بود.
  • ترموستات و اتوماتیک: این قطعه مسئول کنترل دمای آب و خاموش شدن کتری برقی هنگام رسیدن به دمای مورد نظر است. اگر این قطعات خراب شوند، در جوش آمدن آب و قطع کردن جریان پس از جوش آمدن جلوگیری شود.
  • کلید و برد: این قطعات مسئول روشن و خاموش شدن کتری برقی و ارسال سیگنال به قطعات دیگر هستند. اگر این قطعات خراب شوند، کتری برقی ممکن است کار نکند یا عملکرد ناپایداری داشته باشد.
  • کابل و سیم: این بخش مسئول انتقال جریان برق از منبع تغذیه به قطعات داخلی کتری برقی است. اگر این قطعات خراب شوند، کتری برقی ممکن است روشن نشود یا اتصال ناقصی داشته باشد.

اگر در عیب یابی خرابی هر کدام از قطعات بالا پیدا شود، این قطعات در نمایندگی تعمیر کتری برقی دلونگی غرب تهران به صورت اصل موجود بوده و برای دستگاه شما تعویض خواهد شد.

علت روشن نشدن کتری برقی دلونگی چیست؟

یکی از مسائل متداول در مورد کتری برقی و چای ساز برقی، عدم روشن شدن آن‌هاست. اگر دستگاه شما عملکرد ندارد، احتمالاً دکمه روشن و خاموش یا یکی از کابل‌های مرتبط با آن قطع شده است.

علاوه بر این، دلایل دیگری نیز ممکن است منجر به عدم روشن شدن کتری برقی شما شود؛ به عنوان مثال، خرابی برد الکترونیکی دستگاه یا قطعات دیگری که ممکن است عملکرد را مختل کنند. عیب یابی دقیق تر در نمایندگی مجاز غرب تهران دلونگی برای تعمیر کتری برقی دلونگی صورت خواهد گرفت.

علت روشن نشدن کتری برقی دلونگی

علت گرم نشدن کتری برقی

گرم کردن آب یکی از اصلی ترین کارهای کتری برقی است؛ اگر دستگاه روشن می شود، اما آب به درستی گرم نمی شود به احتمال زیاد خرابی المنت کتری برقی در میان باشد.

المنت کتری برقی مسئول تبدیل برق یا جریان الکتریکی به گرما است. برای رفع این مشکل، معمولاً کافی است المنت کتری برقی برقی در نمایندگی تعمیر کتری برقی دلونگی غرب تهران تعویض شود.

چرا کتری برقی دلونگی پس از جوش آمدن اتومات نمی کند؟

یکی از مشکلات رایج در کتری برقیها، عدم خاموش شدن دستگاه پس از جوش آمدن آب است. عامل اصلی این نقص ممکن است خرابی سنسور دما باشد.

این سنسور به منظور تشخیص دما و خاموش کردن کتری برقی و چای ساز استفاده می‌شود. ترموستات معمولاً قطعه ای تعمیر نشدنی است، در مرکز خدمات پس از فروش دلونگی اگر خرابی ترموستات مشخص شود، این قطعه با نوع اورجینال جایگزین و تعمیر کتری برقی دلونگی صورت می گیرد.

خاموش شدن کتری برقی پیش از جوش آمدن

این نقص بر عکس مورد بالا است و دلیل آن نیز می تواند همچون مورد قبلی به خرابی سنسور دمای کتری برقی یا مشکل در عملکرد آن مربوط باشد.

یک دلیل دیگر این مشکل ممکن است جمع شدن رسوب‌های فراوان بر روی المنت کتری برقی برقی  شما باشد. عیب یابی دقیق تر این مشکل در نمایندگی تعمیر کتری برقی دلونگی غرب تهران صورت خواهد گرفت.

در نمایندگی مجاز دلونگی فرآیند تعمیر کتری برقی و تعمیر چای ساز برقی از جمله بررسی اتصالات و عملکرد دقیق دکمه‌ها می‌شود.

خرابی دکمه های کتری برقی

خرابی دکمه‌ها نیز می‌تواند یکی از مسائلی باشد که شما را نیازمند خدمات تعمیر کتری برقی دلونگی کند. این نقص معمولاً به دلیل افزایش حرارت ناشی از نشت بخار آب در دستگاه به وجود آید.

در نمایندگی مجاز دلونگی فرآیند تعمیر کتری برقی و تعمیر چای ساز برقی از جمله بررسی اتصالات و عملکرد دقیق دکمه‌ها می‌شود.

تعمیر کتری برقی دلونگی در نمایندگی مهرابی

نکات نگهداری از کتری برقی

به منظور وارد آمدن آسیب به کتری برقی دلونگی باید یک سری نکات را رعایت کنید تا دستگاه شما دچار آسیب نگردد.

  • وقتی که کتری برقی به برق متصل است، آن را از پایه شارژ جدا نکنید؛ زیرا ممکن است بین ترمینال‌ها و کنتاکتور جرقه و اتصال به وجود بیاید و به قطعات داخلی دستگاه آسیب بزند.
  • اگر کتری برقی و چای ساز برقی شما با رسوب مواجه شد، حتماً آن را تمیز کنید. تجمع رسوب در طولانی مدت می‌تواند به سوختن المنت کتری برقی برقی منجر شود.
  • مواظب باشید که آب روی پایه کتری برقی نریزد زیرا می تواند سبب اتصالی و سوختن دستگاه شود.
  • هیچوقت بیش از حد تعیین شدن روی بدنه آب درون دستگاه نریزید و پس از شستشوی دستگاه بکذارید کاملاً خشک شود.

تعمیر کتری برقی دلونگی در نمایندگی مهرابی

در نمایندگی رسمی دلونگی مهرابی کد 110 خدمات تعمیرات کتری برقی های این برند ارائه می شود. نمایندگی رسمی خدمات دلونگی آماده ارائه خدمات تعمیر کتری برقی دلونگی در غرب تهران است.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی