نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار فلر غرب تهران

یکی از ابزارهای کارآمد در زمستان برای فضاهای کوچک هیتر برقی فن دار فلر است. خدمات تعمیر هیتر برقی فن دار فلر برای این دسته از هیترها شامل عیب یابی و تعویض یا تعمیر قطعات معیوب است.

همچون هر وسیله برقی دیگری، بهتر است که هیتر برقی فن دار فلر نیز در مرکز خدمات پس از فروش فلر تعمیر شود. در این مرکز تعمیرکاران آموزش دیده فلر با بهره گیری از قطعات اصل اقدام به تعمیر هیتر برقی شما خواهند کرد. در ادامه بیشتر به خدمات نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار فلر غرب تهران پرداخته ایم.

اجزای هیتر برقی فن دار فلر چیست؟

هیتر برقی فن دار برقی فلر از اجزای متفاوتی تشکیل شده است که هرکدام از آن ها در پیوستگی با یکدیگر ساختار دستگاه را شکل می دهند و ایراد در هرکدام نیازمند بررسی دقیق در نمایندگی خدمات پس از فروش تعمیر هیتر برقی فن دار فلر است؛ این اجزا شامل موارد زیر می شود:

  1. بدنه‌ی اصلی: قسمت بیرونی دستگاه که از ورق گالوانیزه، فلزی ضدزنگ و مقاوم ساخته شده است.
  2. شبکه‌ی ورود هوا: قسمتی که هوای سرد را از محیط جذب می‌کند و به المنت گرمایی هدایت می‌کند.
  3. المنت گرمایی: قسمتی که از سیم نیکروم پشتیبانی شده توسط عایق‌های سرامیکی ساخته شده است و با گرفتن جریان برق، گرما تولید می‌کند.
  4. فن: قسمتی که هوای گرم را از المنت گرمایی گرفته و از طریق شبکه‌ی خروج هوا به محیط پخش می‌کند.
  5. کلید کنترل حرارت: قسمتی که با تنظیم آن، می‌توان میزان گرمای تولید شده توسط المنت را کنترل کرد.
  6. کلید ترموستات: قسمتی که با تنظیم آن، می‌توان دمای موردنظر برای محیط را انتخاب کرد و دستگاه را خاموش و روشن کرد.
  7. چراغ نشانگر: قسمتی که با روشن شدن آن، نشان می‌دهد که دستگاه در حال کار است.

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر کتری برقی فلر غرب تهران

اجزای هیتر برقی فن دار فلر چیست؟

ایرادات رایج در هیتر برقی فن دار

هیتر برقی فن دار یک دستگاه گرمایشی است که ممکن است با ایرادات و خرابی‌های مختلفی مواجه شود. برخی از ایرادات رایج که برای تعمیر هیتر برقی فن دار فلر نیز مطرح می شود عبارتند از:

  1. عدم روشن شدن دستگاه: این مشکل ممکن است به خاطر خرابی پریز برق، دوشاخه، سیم رابط، ترمینال، کلید یا فیوز باشد.
  2. برق دار شدن بدنه دستگاه: رخ دادن چنین مشکلی می تواند خاطر لخت شدن یا سوختگی سیم‌ها، عایق‌ها یا ترمینال باشد.
  3. کم شدن گرمای تولید شده: این اشکال می تواند به خاطر خرابی المنت، فن، ترموستات یا کلید رخ بدهد.
  4. صدای زیاد دستگاه: چنین مشکلی به خاطر گرد و غبار، ناهماهنگی فن، شکستگی پره‌ها یا بلبرینگ‌ها باشد.

برای رفع این ایرادات، لازم است که ابتدا دوشاخه دستگاه را از برق بکشید و جهت جلوگیری از خرابی بیشتر دستگاه با نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار فلر غرب تهران تماس بگیرید. اگر قطعه‌ای خراب باشد با نوع اورجینال مورد تعویض قرار خواهد گرفت.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیر هیتر برقی فن دار فلر

هیتر برقی فن دار وسیله چندان پیچیده ای نیست؛ اما تعمیر همین وسیله به ظاهر ساده را نیز باید به نمایندگی های معتبر سپرد زیرا نوع قطعاتی که برای تعمیر آن ها به کار می رود مهم است.

در برخی موارد به ویژه تولید سر و صدای زیاد فن دستگاه باید تعمیر یا حتی تعویض شود؛ این کار باید در نمایندگی مجاز صورت بگیرد زیرا در صورت به کارگیری قطعات تقلبی یا کپی، ضمن احتمال بالای خرابی دوباره، ریسک کار با دستگاه نیز بالا خواهد رفت و حتی امکان آسیب به خود دستگاه نیز وجود دارد.

بنابراین در صورت بروز اشکال در هر کدام از قسمت های هیتر برقی فلر باید به نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار فلر مراجعه کرد.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیر هیتر برقی فن دار فلر

مدت زمان تعمیر هیتر برقی فن دار فلر

مدت زمان تعمیر یک وسیله برقی به میزان خرابی آن بستگی دارد. در برخی موارد ممکن است اشکال مربوط به اجزای ساده دستگاه باشد و به سرعت برطرف شود.

در برخی موارد نیز ایراد دستگاه پیچیده بوده و نیازمند عیب یابی چندین قطعه است که در این صورت و با توجه به وجود دیگر دستگاه ها و همچنین حجم کار تکنسین های مرکز، مدت زمان تعمیر هیتر برقی فن دار فلر متغیر خواهد بود اما تلاش ما در نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار فلر غرب تهران این است که دستگاه شما هرچه سریع تر درست شده و در دسترس شما قرار بگیرد.

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر زودپز برقی فلر غرب تهران

هزینه تعمیر هیتر برقی فن دار فلر

هزینه تعمیر هیتر برقی فن دار فلر

این یک موضوع واضح است که در شرایط اقتصادی فعلی و در هیچ حوزه ای امکان ارائه قیمتی دقیق برای ارائه خدمات وجود ندارد.

بنابراین باید گفت که هزینه تعمیر هیتر برقی فن fدار فلر بیش از هر چیز به قطعه یا قطعات آسیب دیده بستگی دارد و در درجه دوم قیمت قطعات به کار گرفته شده در زمان تعمیر نیز مؤثر است.

نمایندگی مهرابی به عنوان نمایندگی رسمی خدمات فلر و نمایندگی مجاز شرکت سنجه کیش در صدد است تا ضمن دریافت هزینه های منصفانه، قطعات اورجینال را برای شما به کار بگیرد تا با خیالی آسوده برای سالیان متمادی بتوانید از محصول تعمیر شده خود استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی