نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی غرب تهران

هیتر برقی فن دار دستگاهی همچون بخاری برقی است که در فصل سرما به کار می آید؛ نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی غرب تهران به عیب یابی و تعمیر هیترهای برقی فن دار دلونگی می پردازد.

به طور کلی هیتر برقی از قطعات پیچیده ای تشکیل نشده است، بلکه دارای المنت، فن، ترموستات و کلید روشن خاموش است که خرابی در هر کدام از آن ها نیازمند ارجاع دستگاه به خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز دلونگی است.  

اجزای هیتر برقی فن دار دلونگی چیست؟

هیتر برقی فن دار برقی دلونگی از اجزای متفاوتی تشکیل شده است که هرکدام از آن ها در پیوستگی با یکدیگر ساختار دستگاه را شکل می دهند و ایراد در هرکدام نیازمند بررسی دقیق در نمایندگی خدمات پس از فروش تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی است؛ این اجزا شامل موارد زیر می شود:

  • بدنه‌ی اصلی: قسمت بیرونی دستگاه که از ورق گالوانیزه، فلزی ضدزنگ و مقاوم ساخته شده است.
  • شبکه‌ی ورود هوا: قسمتی که هوای سرد را از محیط جذب می‌کند و به المنت گرمایی هدایت می‌کند.
  • المنت گرمایی: قسمتی که از سیم نیکروم پشتیبانی شده توسط عایق‌های سرامیکی ساخته شده است و با گرفتن جریان برق، گرما تولید می‌کند.
  • فن: قسمتی که هوای گرم را از المنت گرمایی گرفته و از طریق شبکه‌ی خروج هوا به محیط پخش می‌کند.
  • کلید کنترل حرارت: قسمتی که با تنظیم آن، می‌توان میزان گرمای تولید شده توسط المنت را کنترل کرد.
  • کلید ترموستات: قسمتی که با تنظیم آن، می‌توان دمای موردنظر برای محیط را انتخاب کرد و دستگاه را خاموش و روشن کرد.
  • چراغ نشانگر: قسمتی که با روشن شدن آن، نشان می‌دهد که دستگاه در حال کار است.

بیشتر بدانید: آب بندی چای ساز فلر و علت نشتی و آب دادن آن

ایرادات رایج در هیتر برقی فن دار

ایرادات رایج در هیتر برقی فن دار

هیتر برقی فن دار ممکن است با ایرادات و خرابی‌های مختلفی مواجه شود. برخی از ایرادات رایج که برای تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی نیز مطرح می شود عبارتند از:

  • عدم روشن شدن دستگاه: این مشکل ممکن است به خاطر خرابی پریز برق، دوشاخه، سیم رابط، ترمینال، کلید یا فیوز باشد.
  • برق دار شدن بدنه دستگاه: رخ دادن چنین مشکلی می تواند به خاطر سوختگی سیم‌ها، عایق‌ها یا ترمینال باشد.
  • کم شدن گرمای تولید شده: این اشکال می تواند به خاطر خرابی المنت، فن، ترموستات یا کلید رخ بدهد.
  • صدای زیاد دستگاه: چنین مشکلی به خاطر گرد و غبار، ناهماهنگی فن، شکستگی پره‌ها یا بلبرینگ‌ها باشد.

برای رفع این ایرادات، لازم است که ابتدا دوشاخه دستگاه را از برق بکشید و جهت جلوگیری از خرابی بیشتر دستگاه با نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی غرب تهران تماس بگیرید. اگر قطعه‌ای خراب باشد با نوع اورجینال مورد تعویض قرار خواهد گرفت.

نمایندگی مجاز تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی

خدمات قابل ارائه در نمایندگی مجاز تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی

هیتر برقی فن دار وسیله چندان پیچیده ای نیست؛ اما تعمیر همین وسیله به ظاهر ساده را نیز باید به نمایندگی های معتبر سپرد زیرا نوع قطعاتی که برای تعمیر آن ها به کار می رود مهم است.

در برخی موارد به ویژه تولید سر و صدای زیاد فن دستگاه باید تعمیر یا حتی تعویض شود؛ این کار باید در نمایندگی مجاز صورت بگیرد زیرا در صورت به کارگیری قطعات تقلبی یا کپی، ضمن احتمال بالای خرابی دوباره، ریسک کار با دستگاه نیز بالا خواهد رفت و حتی امکان آسیب به خود دستگاه نیز وجود دارد.

بنابراین در صورت بروز اشکال در هر کدام از قسمت های هیتر برقی دلونگی باید به نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی مراجعه کرد.

مدت زمان تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی

مدت زمان تعمیر یک وسیله برقی به میزان خرابی آن بستگی دارد. در برخی موارد ممکن است اشکال مربوط به اجزای ساده دستگاه باشد و به سرعت برطرف شود.

در برخی موارد نیز ایراد دستگاه پیچیده بوده و نیازمند عیب یابی چندین قطعه است که در این صورت و با توجه به وجود دیگر دستگاه ها و همچنین حجم کار تکنسین های مرکز، مدت زمان تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی متغیر خواهد بود اما تلاش ما در نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی غرب تهران این است که دستگاه شما هرچه سریع تر درست شده و در دسترس شما قرار بگیرد.

هزینه تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی در نمایندگی مهرابی

هزینه تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی در نمایندگی مهرابی

این یک موضوع واضح است که در شرایط اقتصادی فعلی و در هیچ حوزه ای امکان ارائه قیمتی دقیق برای ارائه خدمات وجود ندارد.

بنابراین باید گفت که هزینه تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی بیش از هر چیز به قطعه یا قطعات آسیب دیده بستگی دارد و در درجه دوم قیمت قطعات به کار گرفته شده در زمان تعمیر نیز مؤثر است.

نمایندگی مهرابی به عنوان نمایندگی رسمی دلونگی، فلر و میگل و نمایندگی مجاز شرکت سنجه کیش در صدد است تا ضمن دریافت هزینه های منصفانه، قطعات اورجینال را برای شما به کار بگیرد تا با خیالی آسوده برای سالیان متمادی بتوانید از محصول تعمیر شده خود استفاده کنید.

بیشتر بدانید: بخارشوی فلر ساخت کجاست

خدمات نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی برای کدام مناطق تهران است؟

اگرچه دفتر نمایندگی دلونگی در غرب تهران مستقر است اما خدمات نمایندگی تعمیر هیتر برقی فن دار دلونگی مهرابی برای کل ساکنین تهران میسر است.

نمایندگی مهرابی به عنوان مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز دلونگی کد 110 شناخته می شود؛ اهمیت ارجاع دستگاه به نمایندگی مجاز از این نظر است که از تعمیرکاران آموزش دیده تحت نظر خود شرکت تولیدکننده و همچنین قطعات اورجینال برای تعمیر دستگاه استفاده شود.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی