تعمیر قهوه جوش فلر غرب تهران

قهوه جوش های فلر دستگاهی بسیار کارآمد هستند که در خانه و محل کار مورد استفاده قرار می گیرند؛ با این حال برخی مشکلات رایج ممکن است تجربه کاربران را تحت تاثیر قرار دهند که برای رفع آن به خدمات تعمیر قهوه جوش فلر غرب تهران نیاز خواهید داشت.

عمده عیب هایی که قهوه جوش می توان با آن مواجه شود شامل عدم روشن شدن دستگاه و یا خاموش نشدن آن پس از جوش آمدن آب می‌شوند. همچنین، زمان‌بندی نامناسب خاموش شدن یا خاموش شدن زودهنگام دستگاه است.

همچنین ممکن است دکمه‌های عملکردی دستگاه دچار مشکل شوند یا حتی بوی سوختگی از دستگاه احساس کنند. تهیه قهوه با طعم تلخ یا رقیق می‌تواند یکی دیگر از چالش‌هایی باشد که علاقه‌مندان به قهوه ممکن است با آن مواجه شوند.

به منظور رفع اینگونه مشکلات و بهبود تجربه استفاده، ممکن است نیاز به خدمات تعمیر قهوه جوش فلر غرب تهران خواهید بود.

علت روشن نشدن قهوه جوش چیست؟

روشن نشدن قهوه جوش ممکن است به چندین دلیل رخ دهد؛ برخی از دلایل رایج عبارتند از:  

  1. عدم وجود برق در پریز دو شاخه قهوه جوش  
  2. خرابی یا اتصالی در سیم رابط و کابل قهوه جوش  
  3. معیوب بودن المنت حرارتی قهوه جوش  
  4. خرابی در مدار کنترل قهوه جوش  
  5. از کار افتادن مقاومت و خازن کاهنده ولتاژ قهوه جوش  

برای مشخص شدن مشکل دستگاه باید توسط تکنسین تعمیرگاه مجاز فلر مورد بررسی قرار بگیرد.  

اگر بوی سیم سوخته از دستگاه می آید بلافاصله آن را خاموش کرده و با نمایندگی مجاز تعمیر قهوه جوش فلر غرب تهران تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر کتری برقی فلر غرب تهران

علت روشن نشدن قهوه جوش چیست؟

علت بوی سوختگی قهوه جوش فلر

در برخی موارد ایراد مطرح برای قهوه جوش، بوی سوختگی است. بستگی دارد این بو چه باشد، اگر بوی سیم سوخته از دستگاه می آید بلافاصله آن را خاموش کرده و با نمایندگی مجاز تعمیر قهوه جوش فلر غرب تهران تماس بگیرید. اما در صورتی که این بو به صورت بوی قهوه سوخته باشد احتمالات زیر مطرح است:   

  • کثیف بودن دستگاه قهوه جوش: اگر دستگاه قهوه جوش و فیلترهای آن تمیز نباشد، ممکن است باقیمانده‌های قهوه قبلی را بسوزاند و بوی سوختگی ایجاد کند. برای جلوگیری از این مشکل، باید دستگاه قهوه جوش را بعد از هر استفاده با آب ولرم یا دستمال مرطوب تمیز کنید.   
  • استفاده از آب جوش برای دم کردن قهوه: آب جوش باعث می‌شود که قهوه بسوزد و بوی ناخوشایندی داشته باشد. بهترین دمای آب برای دم کردن قهوه زیر ۹۶ درجه سانتی‌گراد است.  
  • استفاده از قهوه خیلی ریز آسیاب شده: قهوه خیلی ریز آسیاب شده باعث می‌شود که آب داغ خیلی سریعتر از میان قهوه بگذرد و عناصر تلخ و سوخته قهوه را استخراج کند؛ بهترین درجه آسیاب برای دم کردن قهوه بستگی به روش تهیه قهوه دارد.

علت اتومات نکردن قهوه جوش فلر

خاموش نشدن یا اتومات نکردن قهوه جوش فلر پس از جوش آمدن از جمله مشکلاتی است که به چندین دلیل ایجاد می شود. برخی از دلایل رایج عبارتند از:  

  • خرابی ترموستات: ترموستات یک قطعه است که دمای آب را اندازه‌گیری می‌کند و هنگامی که آب به دمای مورد نظر برسد، دستگاه را خاموش می‌کند؛ اگر ترموستات خراب شود، ممکن است دمای آب را به درستی تشخیص ندهد و دستگاه را خاموش نکند. 
  • خرابی سنسور دما: سنسور دما یک قطعه است که با ترموستات همکاری می‌کند و دمای آب را به ترموستات انتقال می‌دهد. اگر سنسور دما خراب شود، ممکن است دمای آب را به درستی انتقال ندهد و دستگاه را خاموش نکند.   
  • خرابی مدار کنترل: مدار کنترل یک قطعه است که از ترموستات و سنسور دما سیگنال دریافت می‌کند و دستگاه را خاموش می‌کند. اگر مدار کنترل خراب شود، ممکن است سیگنال را به درستی پردازش نکند و دستگاه را خاموش نکند.  

این موارد برای دیرتر یا زودتر خاموش شدن قهوه جوش نیز صدق می کنند. برای عیب یابی و تعمیر هرکدام از موارد ذکر شده باید قهوه جوش باز شود. باز کردن دستگاه باید در نمایندگی مجاز تعمیر قهوه جوش فلر صورت بگیرد تا به دستگاه شما آسیبی وارد نشود.   

علت اتومات نکردن قهوه جوش فلر

علت رقیق بودن قهوه در قهوه جوش فلر

یکی دیگر از موارد مورد درخواست در خدمات پس از فروش و تعمیر قهوه جوش فلر مربوط رقیق بودن قهوه خروجی از دستگاه است. دلایل متعددی برای این مشکل مطرح است از جمله:   

رقیق بودن قهوه در قهوه جوش ممکن است به چندین دلیل ایجاد شود. برخی از دلایل رایج عبارتند از:  

  • استفاده از آب داغ برای دم کردن قهوه: آب بسیار گرم باعث رقیق شدن قهوه شما خواهد شد. برای درست کردن قهوه غلیظ، باید از آب سرد استفاده کنید.  
  • استفاده از مقدار کم قهوه خشک: میزان قهوه به کار رفته برای دم کردن درون قهوه جوش می‌تواند در رقیق و یا غلیظ شدن قهوه بسیار مؤثر باشد. برای درست کردن قهوه غلیظ، باید مقدار کافی قهوه خشک را در سبد قهوه جوش بریزید.  
  • تنظیم نادرست ترموستات: ترموستات یک قطعه است که دمای آب را اندازه‌گیری می‌کند و هنگامی که آب به دمای مورد نظر برسد دستگاه را خاموش می‌کند. اگر ترموستات تنظیم نشده باشد، ممکن است دمای آب را به درستی تشخیص ندهد و قهوه را کافی دم نکند.  

در صورتی که از آب گرم برای درست کردن قهوه استفاده نمی کنید و میزان قهوه خشک شما نیز اندازه است، دستگاه باید از لحاظ کارکرد ترموستات و المنت در نمایندگی تعمیر قهوه جوش فلر غرب تهران مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم تعمیر شود.

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر بخور سرد فلر غرب تهران

نمایندگی مجاز تعمیر قهوه جوش فلر

نمایندگی مجاز تعمیر قهوه جوش فلر

همچون تمامی وسایل برقی، قهوه جوش نیز باید در نمایندگی معتبر سازنده مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرد. در مورد قهوه جوش فلر بهترین کار ثبت درخواست در نمایندگی رسمی خدمات فلر است.   

نمایندگی مهرابی با بهره‌گیری از متخصصان آموزش دیده توسط کمپانی سازنده و همچنین استفاده از قطعات اصل آماده عیب یابی و تعمیر دستگاه قهوه جوش شماست.   

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی