نمایندگی تعمیر غذاساز فلر غرب تهران

از غذاساز برای مصارف گوناگونی استفاده می شود، از خرد کردن مواد غذایی گرفته تا تهیه خمیر برای شیرینی. غذاساز فلر در صورت ایراد و خرابی نیاز به عیب یابی در نمایندگی تعمیر غذاساز فلر غرب تهران است. این نمایندگی یکی از نمایندگی های مجاز فلر شناخته می شود.

اهمیت ارجاع دستگاه به خدمات پس از فروش خود شرکت بسیار زیاد است. در این مراکز متخصصان آموزش دیده کمپانی تولید کننده محصول با بهره‌گیری از قطعات اصل دستگاه آسیب دیده را تعمیر می کنند. در ادامه بیشتر به نمایندگی تعمیر غذاساز فلر غرب تهران و خدمات آن پرداخته ایم.

اجزای اصلی غذاساز

پیش از پرداختن به خدمات تعمیر غذاساز فلر بهتر است نگاهی به اجزای کلیدی آن داشته باشیم؛ اجزایی که در صورت بروز ایراد در هرکدام باید از جایگزینی قطعات اصل برای تعمیرشان بهره گرفت. این اجزا شامل موارد زیر می شود:

  1. موتور غذاساز: این قسمت به عنوان اصلی‌ترین بخش غذاساز شناخته می‌شود. کیفیت اصلی دستگاه به قدرت موتور بستگی دارد که با واحد وات اندازه‌گیری می‌شود؛ موتورهای با توان 1000 وات به عنوان معمولی‌ترین مدل‌های غذاساز شناخته می‌شوند.
  2. تیغه غذاساز: غذاساز می تواند چندین نوع تیغه داشته باشد که معمولاً از جنس استیل ضد زنگ تولید می‌شود.
  3. پره‌های همزن و خمیرزن: این پره‌ها برای مخلوط کردن مواد غذایی و خمیر شیرینی استفاده می شوند.
  4. پایه گوشت‌کوب غذاساز: برخی از غذاسازها دارای خرد کن گوشت هستند. این خرد کن نیز از جنس تمام استیل است.
  5. انواع رنده‌های غذاساز: برای رنده کردن مواد غذایی، می‌توان از این انواع رنده‌ها استفاده کرد.
  6. مخزن اصلی غذاساز: از این مخزن برای قرار دادن مواد غذایی استفاده می‌شود و معمولاً از جنس شیشه است.

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر بخارشوی فلر غرب تهران

عیب یابی و تعمیر غذاساز فلر

عیب یابی و تعمیر غذاساز فلر

غذاسازها به دلایل متفاوتی به خدمات تعمیر نیاز پیدا می کنند؛ از جمله برای مشکلاتی چون روشن نشدن، کارکردن متناوب و گیر کردن دکمه ها. در زیر برخی از مواردی که دستگاه شما را نیازمند اعزام به نمایندگی مجاز تعمیر غذاساز فلر می کند را مشاهده می کنید:

  1. روشن نشدن غذاساز: احتمال خرابی سیم خروجی، فیوزها و موتور مطرح است.
  2. متناوب کار کردن دستگاه: خرابی احتمالی سیم کشی یا تسمه موتور. ممکن است نیاز به جا انداختن یا تعویض تسمه موتور باشد.
  3. کارنکردن روی یک سری از سرعت ها: اگر دستگاه روی یکسری از سرعت ها کار نمی کند احتمال اشکال در سوئیچ چند سرعته مطرح است.
  4. نچرخیدن تیغه: اگر موتور روشن می شود ولی تیغه اش نمی چرخد ممکن است اشکالی برای تیغه ها به وجود آمده باشد. در غذاساز هایی که مستقیما با موتور کار می کنند و تسمه ندارند باید چرخ دنده ها بررسی و رد صورت شکستگی تعویض شوند. در غذاسازهایی که با تسمه کار می کنند باید تسمه از لحاظ پارگی یا دررفتگی بررسی شود.
  5. نشتی از غذاساز: اگر ظرف غذاساز نشتی دارد باید اتصالات ظرف به بدنه دستگاه بررسی شود.

پس از عیب یابی در صورت نیاز باید برخی قطعات غذاساز تعمیر یا تعویض شوند. برای تعمیر غذاساز فلر باید حتماً به نمایندگی مجاز مراجعه کنید تا متخصصان آموزش دیده فلر از قطعات اورجینال برای تعمیر دستگاه بهره بگیرند.

علت جرقه زدن غذاساز فلر

علت جرقه زدن غذاساز فلر

یکی از مواردی که برای تعمیر غذاساز فلر مطرح می شود، در مورد جرقه زدن دستگاه است. بسته به اینکه جرقه زدن از کجا باشد، احتمالات متفاوتی مطرح است. اگر جرقه از سمت سیم دستگاه باشد احتمال خرابی کابل مطرح است. اگر از سمت موتور باشد احتمال خرابی سیم پیچ موتور یا کوتاه شدن زغال های موتور وجود دارد.

در هر صورت تعمیر کار متخصص باید در نمایندگی مجاز غذاساز فلر دستگاه را بررسی کند تا اشکال مشخص و رفع شود.

نگهداری از غذاساز فلر

در کنار بحث تعمیر غذاساز فلر موضوع نگهداری آن نیز مطرح است. در صورت استفاده صحیح از این دستگاه، بسیاری از مشکلاتی که در بخش عیب یابی و ایرادات رایج اشاره شد، به وجود نخواهد آمد.

برای استفاده از دستگاه غذاساز، حتماً مطمئن شوید که تمام قطعات به درستی در جای خود قرار گرفته‌اند؛ در غیر این صورت، دستگاه روشن نخواهد شد.

علاوه بر این مقدار مناسبی از مواد غذایی را در دستگاه قرار دهید؛ زیرا سنگینی زیاد ممکن است فشار زیادی به موتور وارد کرده و باعث خرابی آن شود. توصیه می‌شود که مواد غذایی مانند گوشت و سبزی را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کرده و سپس در دستگاه بریزید. ضمن اینکه ریختن مواد سفت درون دستگاه می تواند باعث آسیب یا شکستن تیغه یا کندی آن شوند.

همچنین حتماً از ورود آب به درون موتور، کلید چند سرعته یا کنترل پنل دستگاه جلوگیری کنید و از دستگاه برای یکدست کردن حلیم یا مواد غذایی با غلظت بالا خودداری کنید.

در نهایت اینکه پس از هر بار استفاده، قطعات دستگاه را به دقت شستشو داده و پس از آن که کاملاً خشک شدند، مجدداً از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر بخور سرد فلر غرب تهران

تعمیر غذاساز فلر در نمایندگی مهرابی

تعمیر غذاساز فلر در نمایندگی مهرابی

فلر یکی از برندهای شناخته شده در تولید لوازم خانگی است. همچون بسیاری لوازم خانگی دیگر برای تعمیر این وسایل باید به نمایندگی رسمی خدمات فلر مراجعه کنید.

نمایندگی مجاز فلر مهرابی با بهره‌گیری از تعمیرکاران آموزش دیده و متخصص و قطعات اورجینال به تعمیر غذاساز فلر شما می پردازد. این نمایندگی با کد 110 نمایندگی مجاز فلر و همچنین شرکت سنجه کیش بوده و اگرچه مرکز آن در غرب تهران بوده ولی آماده خدمت رسانی به کل مشتریان در تهران است.

4.3/5 - (3 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی