نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر غرب تهران

جاروبرقی فلر یکی از برندهای شناخته شده در بازار است. اگر جاروبرقی فلر شما در هنگام استفاده با اشکالاتی مواجه شود برای رفع آن باید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر مراجعه کنید و  با خیال آسوده از اینکه افراد متخصص و مجاز با قطعات اصلی دستگاه شما را تعمیر میکنند از صحت انجام کار تعمیر دستگاه خود اطمینان داشته باشید.

به طور کلی مشکل جاروبرقی ها شامل خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن، بوی سوختگی، یکسره کارکردن و مواردی از این دست می شود. در ادامه بیشتر نگاهی داشته ایم به خدمات پس از فروش در نمایندگی مجاز فلر.

علت بوی سوختگی جاروبرقی فلر چیست؟

بوی سوختگی جاروبرقی هشداری جدی از در خطر بودن وضعیت قطعات داخلی است. این موضوع می تواند نشانه ای از در معرض خرابی قرار گرفتن موتور، داغ شدن دستگاه، عدم گردش هوا در بدنه و مواردی از این دست باشد.

در صورت استشمام بوی سوختگی جارو را خاموش کنید تا از خرابی بیشتر جلوگیری شود، سپس با نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر تماس بگیرید؛ علت بوی سوختگی جاروبرقی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • سیم کشی: جنس روکش سیم جاروبرقی از پلاستیک است، در نتیجه ذوب شدن آن می تواند بویی شبیه به لاستیک سوخته ایجاد کند. برای بررسی بیشتر با تعمیرگاه مجاز فلر تماس بگیرید.
  • نیم سوز شدن موتور: یکی دیگر از دلایل بوی سوختگی جاروبرقی، خرابی و نیم سوز شدن موتور است.

توصیه می شود با نظافت مداوم فیلترها و خالی کردن کیسه جاروبرقی، از فشار زیاد به موتور و سایر اجزای جاروبرقی جلوگیری کنید.

بیشتر بدانید: آب بندی چای ساز فلر و علت نشتی و آب دادن آن

تعمیر جاروبرقی فلر به دلیل روشن نشدن

علت روشن نشدن جاروبرقی فلر

یکی دیگر از مواردی که شما را نیازمند خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر غرب تهران خواهد کرد، روشن نشدن دستگاه است. این ایراد به دلایل مختلفی رخ می دهد که اغلب شامل موارد زیر می شود:

  • خرابی دوشاخه برق: دوشاخه جاروبرقی به شدت مستعد قطعی است. قطع شدن کابل دوشاخه می تواند ناگهانی بوده یا با برخی علائم از جمله قطع و وصل شدن برق حین جاروکشیدن همراه باشد.
  • خرابی موتور: در صورت سوختن موتور، جاروبرقی به هیچ وجه روشن نمی شود. موتور جاروبرقی می تواند به دلایل مختلفی از جمله انسداد فیلتر ها، استفاده بیش از حد، پر شدن کیسه و ورود اجسام خارجی به درون آن دچار خرابی شود.
  • خرابی کلید: کلید خاموش و روشن جاروبرقی (پاور) می تواند به مرور زمان دچار اشکال شود که قطعی و یکسره شدن جاروبرقی از جمله نشانه های آن است.

چرا جاروبرقی فلر مکش ندارد؟

اگر مکش جاروبرقی شما کاهش یافته باید کیسه و فیلترها را بررسی کنید. فیلترهای خاک گرفته می تواند مکش جاروبرقی را کاهش دهد.

گاهی مواقع نیز گیر کردن تودۀ آشغال درون خرطومی و تلسکوپی دستگاه سبب افت مکش آن خواهد شد. وجود سوراخ یا پارگی در خرطومی جاروبرقی نیز به طور چشم گیری می تواند قدرت مکش دستگاه شما را کاهش دهد.

توصیه می شود فیلترهای دستگاه را مرتب تمیز کنید و در صورت کم شدن مکش جارو، لوله خرطومی و حتی قسمت برس چرخشی جاروبرقی را هم بررسی کنید. اگر همه چیز مرتب عادی به نظر می رسد ولی باز هم مکش جاروبرقی کم است با نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر تماس بگیرید.

دلیل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی فلر چیست؟

 

دلیل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی فلر چیست؟

اگر دستگاه در حین کارکردن از کار افتاد و دیگر روشن نشد اجازه بدهید چند دقیقه ای بگذرد. گاهی اوقات ممکن است از دستگاه زیاد کار کشیده باشید و یا دستگاه شما برای مدت طولانی روشن مانده باشد.

جاروبرقی های جدید دارای سنسور سطح دما هستند و در صورت بالا رفتن دمای موتور، به وسیله یک ترموستات جریان برق دستگاه قطع می شود.

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی عموماً به دلیل پر شدن فیلتر یا پاکت رخ می دهد، زیرا در این حالت فشار زیادی به موتور وارد خواهد شد و دمای آن بالا می رود.

اگر فیلترها تمیز و پاکت خالی است اما باز هم جاروبرقی خاموش می شود ممکن است ترموستات دماسنج خراب شده باشد. در این صورت باید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر تماس بگرید تا این اشکال جاروبرقی فلر توسط تکنسین ماهر و آموزش دیده تعمیرگاه برای شما عیب یابی شود.

تعمیر کلید روشن و خاموش جاروبرقی فلر

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، روشن نشدن دستگاه یکی از مشکلاتی است که شما را نیازمند خدمات تعمیر جاروبرقی فلر می کند؛ یکی از مهمترین دلایل روشن نشدن جاروبرقی فلر یا حتی یکسره کارکردن آن، خرابی کلید خاموش و روشن است.

خرابی کلید جاروبرقی عمدتاً نتیجه استفاده نادرست و وارد آوردن ضربه و فشار به آن است. این موضوع بسیار اهمیت دارد که در صورت خرابی کلید جاروبرقی قطعه ای اصل جایگیزین آن شود و این قطعه در تعمیرگاه مجاز فلر موجود است.

یکسره شدن جاروبرقی فلر

یکسره شدن جاروبرقی از دیگر مشکلات رایج در آن است. اگر دکمه روشن و خاموش کار نکند و در واقع روشن و خاموش کردن دستگاه با اتصال و قطع کردن کابل برق به پریز صورت بگیرید، اصطلاحاً گفته می شود که جاروبرقی یکسره شده است.

معمولاً ایراد یکسره شدن جاروبرقی به دلیل خرابی سیستم قطع و وصل رخ می دهد. به دلیل همان چیزی که در مورد بالا گفته شد یعنی اطمینان از به کارگیری قطعه ای اصل باید برای رفع این مشکل به نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر مراجعه کنید.

عیب یابی برد و تعمیر جاروبرقی فلر

عیب یابی برد و تعمیر جاروبرقی فلر

علاوه بر موارد بالا خرابی برد یکی از دیگر اتفاقاتی است که می تواند برای جاروبرقی بیفتد. این بردها از قطعات و مدارهای الکتریکی متنوعی تشکیل شده اند و کارکرد موتور و مکش آن را مدیریت می کنند.

تمام اشکالات مکش مربوط به فیلتر و کیسه جاروبرقی نیست بلکه گاهی نیز این مشکل متوجه برد الکترونیکی است. البته همچنان دلیل اصلی مرتبط با فیلتر است.

برد جاروبرقی به نسبت سایر لوازم خانگی همچون لباسشویی و تلویزیون، ساختار ساده تری دارد. با این حال اگر خرابی دستگاه شما به دلیل برد باشد، در نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر این بخش از جاروبرقی شما تعمیر و رفع اشکال خواهد شد.

خدمات تعمیر موتور جاروبرقی فلر

دست آخر اینکه احتمال سوختگی موتور جاروبرقی نیز مطرح است. متداول ترین علت سوختن موتور جاروبرقی، کارکشیدن بیش از حد و داغ شدن آن است.

معمولاً سوختن موتور با بوی حاصل از سیم سوخته یا پلاستیک ذوب شده همراه است. اگر موتور قابل تعمیر باشد این کار در مرکز خدمات پس از فروش فلر انجام می شود در غیر این صورت باید موتور دستگاه تعویض شود.

نکته پایانی

در این مطلب به نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد برای رفع خرابی جاروبرقی باید از خدمات تعمیرگاه مجاز بهره بگیرید تا بعداً به دردسر استفاده از قطعات تقلبی دچار نشوید.

شما می توانید برای بهره مندی از بهترین خدمات در ارتباط با تعمیر جاروبرقی فلر به نمایندگی رسمی خدمات فلر، دلونگی و میگل مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی