نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی غرب تهران

جاروبرقی ها با دلایل متفاوت از جمله عدم مکش، روشن نشدن، یکسره شدن کلید و خاموش شدن ناگهانی به خدمات تعمیر نیاز پیدا می کنند و این مورد درباره نیاز به خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی نیز صادق است.

برای تعمیر جاروبرقی دلونگی باید به نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش مراجعه کنید تا ضمن عیب یابی دقیق از قطعات اصلی برای تعمیر دستگاه شما استفاده شود.

چرا جاروبرقی دلونگی روشن نمی شود؟

روشن نشدن دستگاه یکی از مهمترین مواردی است که شما را نیازمند خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی می کند، این ایراد به دلایل مختلفی رخ می دهد

یکی از دلایل روشن نشدن جاربروقی و به عبارتی اصلی ترین دلیل آن به خرابی کابل بر می گردد؛ کابل دستگاه می تواند از دوشاخه یا در طول دچار قطعی شود که در این صورت برق به دستگاه انتقال پیدا نکرده و در نتیجه دستگاه روشن نخواهد شد.

خرابی کلید روشن خاموش نیز یکی دیگر از دلایل روشن نشدن جاروبرقی است. در کنار این موارد باید خرابی موتور و همچنین خرابی برد الکترونیکی جاروبرقی را هم در نظر گرفت که هر کدام می تواند روشن نشدن جاروبرقی را رقم بزند.

برای عیب یابی جاروبرقی دلونگی و بهره‌گیری از قطعات اصل برای تعمیر آن باید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی غرب تهران کمک بگیرید.

خدمات نمایندگی تعمیرات دلونگی غرب تهران

خرابی کلید و یکسره شدن جاروبرقی دلونگی

خرابی کلید و یکسره شدن جاروبرقی

در برخی موارد ممکن است با یکسره شدن جاروبرقی روبرو شوید؛ یعنی کلید روشن و خاموش کار نمی کند و در عوض برای روشن و خاموش کردن جاروبرقی باید آن را به برق زده یا از برق بکشید.

در نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی غرب تهران از قطعات اصل از جمله کلید اورجینال جاروبرقی برای تعیمر آن استفاده می شود. مشکل یکسره شدن جاروبرقی نیز در نمایندگی مجاز دلونگی مورد عیب یابی و تعمیر قرار می گیرد.

دلیل افت مکش جاروبرقی دلونگی چیست؟

کاهش مکش یکی از ایرادهای رایج در انواع جاروبرقی به شمار می رود؛ از جمله دلایلی که کاهش مکش جاروبرقی را رقم می زند می توان به خرابی موتور، پر شدن فیلتر و پاکت و همچنین گرفتگی خرطومی و برس جاروبرقی اشاره کرد.

در صورتی که کیسه و فیلتر جاروبرقی شما تمیز است و همچنان قدرت مکش زیادی ندارد بهتر است لوله تلسکوپی و برس را بررسی کنید؛ گاهی گیر کردن تودۀ آشغال درون لوله خرطومی سبب افت مکش آن خواهد شد.

همچنین وجود سوراخ یا پارگی در لوله خرطومی جاروبرقی دلونگی نیز مکش آن را کاهش می دهد. برای عیب یابی کم شدن مکش جاروبرقی باید به نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی دلونگی غرب تهران مراجعه کنید.

عیب یابی خاموش شدن ناگهانی و تعمیر جاروبرقی دلونگی

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی دلونگی چیست؟

اگر در حین جاروکشیدن دستگاه شما خاموش می شود، احتمال داغ شدن دستگاه مطرح است. درون جاروبرقی های جدید یک سنسور وجود دارد که در صورت بالا رفتن بیش از حد دما، موتور را خاموش خواهد کرد.

این بالا رفتن دما ممکن است به دلیل پر شدن فیلتر یا پاکت رخ دهد یا اینکه زیاد از حد جارو را روشن گذاشته باشید. ولی اگر هیچکدام از موارد بالا رخ نداده یعنی فیلترها تمیز باشند و مدت زمان زیادی هم از دستگاه کار نکشیده باشید، باید دستگاه توسط تکنسین متخصص تعمیر جاروبرقی دلونگی بررسی شود.

بوی سوختگی در جاروبرقی دلونگی

بوی سوختگی جاروبرقی هشداری جدی از در خطر بودن وضعیت قطعات داخلی است. این موضوع می تواند نشانه ای از در معرض خرابی قرار گرفتن موتور، داغ شدن دستگاه، عدم گردش هوا در بدنه و مواردی از این دست باشد.

در صورت استشمام بوی سوختگی جارو را خاموش کنید تا از خرابی بیشتر جلوگیری شود؛ سپس با نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی تماس بگیرید؛ علت بوی سوختگی جاروبرقی می تواند مرتبط با موتور یا سیم کشی های داخلی دستگاه باشد.

عیب یابی برد و تعمیر جاروبرقی دلونگی

علاوه بر موارد بالا خرابی برد یکی از اشکالاتی است که جاروبرقی می تواند با آن مواجه شود. این بردها از قطعات و مدارهای الکتریکی متنوعی تشکیل شده اند و کارکرد موتور و مکش آن را مدیریت می کنند.

تمام اشکالات مکش مربوط به فیلتر و کیسه جاروبرقی نیست بلکه گاهی نیز این مشکل متوجه برد الکترونیکی است. البته همچنان دلیل اصلی مرتبط با فیلتر است.

برد جاروبرقی به نسبت سایر لوازم خانگی همچون لباسشویی و تلویزیون، ساختار ساده تری دارد. با این حال اگر خرابی دستگاه شما به دلیل برد باشد، در نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی این بخش از جاروبرقی شما تعمیر و رفع اشکال خواهد شد.

خدمات تعمیر موتور جاروبرقی دلونگی

خدمات تعمیر موتور جاروبرقی دلونگی

متداول ترین علت سوختن موتور جاروبرقی، کارکشیدن بیش از حد و داغ شدن آن است. معمولاً سوختن موتور با بوی حاصل از سیم سوخته یا پلاستیک ذوب شده همراه است. اگر موتور قابل تعمیر باشد این کار در مرکز خدمات پس از فروش دلونگی انجام می شود در غیر این صورت باید موتور دستگاه تعویض شود.

بیشتر بدانید: آب بندی چای ساز فلر و علت نشتی و آب دادن آن

تعمیر جاروبرقی دلونگی در نمایندگی مهرابی

در این مطلب به مشکلات و معایب و مواردی که تعمیر جاروبرقی دلونگی را می طلبد پرداختیم؛ همانطور که اشاره شد عمده ایرادهای جاروبرقی شامل روشن نشدن، عدم مکش یا خاموش شدن حین کار است.

شما می توانید برای بهره مندی از بهترین خدمات پس از فروش جارو برقی دلونگی به تعمیرگاه مهرابی نمایندگی رسمی خدمات دلونگی، فلر و میگل در غرب تهران مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی