نمایندگی تعمیر بخارشوی فلر غرب تهران

بخارشوی به عنوان یکی از مهمترین لوازم نظافت به شمار می رود و برای خرابی آن باید به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید. اگر از بخارشوی فلر استفاده می کنید در صورت خرابی بهتر است که از خدمات نمایندگی تعمیر بخارشوی فلر کمک بگیرید.

یکی از این مراکز مجاز، نمایندگی تعمیر بخارشوی فلر در غرب تهران است که در ادامه به معرفی خدمات آن پرداخته ایم.

عیب یابی برای تعمیر بخارشوی فلر

بخارشوی دستگاهی است که با تولید بخار آب، سطوح مختلف را تمیز می‌کند. برای تعمیر بخارشوی، باید عیب یابی آن صورت بگیرد؛ برخی از خرابی های رایج بخارشوی عبارت است از:

  • روشن نشدن دستگاه: این مشکل ممکن است به خاطر خرابی پریز، سیم برق، کلید روشن و خاموش یا سیم کشی درون دستگاه باشد.
  • کم شدن قدرت بخار: علت این مشکل می تواند به خاطر کثیف شدن فیلتر، رسوب زدایی نکردن مخزن آب باشد.
  • نشت آب از دستگاه: این مشکل معمولاً به خاطر شکستگی لوله، شل شدن اتصالات یا پاره شدن واشر رخ می دهد.

برای رفع هر یک از این مشکلات دستگاه باید عیب یابی شده و قطعات معیوب تعویض یا تعمیر شود. در نمایندگی فلر غرب تهران قطعات معیوب با قطعات اورجینال تعویض می شود.

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی فلر غرب تهران

قطعات و اجزای بخارشوی فلر

قطعات و اجزای بخارشوی فلر

بخارشوی فلر همچون سایر بخارشوها از چندین قطعه تشکیل شده است. در نمایندگی تعمیر بخارشوی فلر این اجزا که مورد عیب یابی قرار می گیرند عبارتند از:

  • مخزن بخارشوی: این جزء در دستگاه‌های بخارشوی به نام بویلر نیز شناخته می‌شود. معمولاً در ساخت این مخزن از آلیاژهایی استفاده می‌شود که داغ شدن آب بر آن تأثیری نگذارد.
  • پمپ بخارشوی: وظیفهٔ انتقال آب به بویلر بخارشوی را دارد.
  • شلنگ بخارشوی: یکی از اجزاء دیگر بخارشوی، شلنگ آن است که معمولاً طول زیادی دارد. در طراحی این شلنگ در برندهای مختلف، جنس آن اولین نکته مهم است تا مانع از خروج بخار و داغ شدن آن شود و از سوختن دست جلوگیری گردد. در صورت ایجاد سوراخ در مسیر این شلنگ، بخار خروجی دچار مشکل می شود.
  • برد بخارشوی: برد یکی از اجزاء حساس دستگاه بخارشوی است که وظیفه هماهنگی و اجرای دستورات داده شده به بخارشوی را بر عهده دارد.

علت بخار ندادن بخارشوی فلر

همانطور که کاهش مکش جاروبرقی می تواند اتفاقی ناخوشایند باشد، بخار ندادن بخارشوی نیز چنین است. برای رفع این مشکل می توانید به مرکز خدمات پس از فروش فلر غرب تهران مراجعه کنید. تعمیرکاران این نمایندگی در اسرع وقت اقدام به عیب یابی و تعمیر بخارشوی فلر شما خواهند کرد.

معمولاً گرفتگی سوراخ سرنازل و لوله‌های رابط یکی از عوامل اصلی بخار ندادن بخارشو است و ممکن است بخارشوی شما نیاز به خدمات رسوب زدایی بخارشوی داشته باشید. علاوه بر این در مرکز نمایندگی تعمیر بخارشوی فلر کارکرد پمپ و بویلر بررسی خواهد شد و در صورت اشکال این قطعات تعمیر می شوند.

علت بخار ندادن بخارشوی فلر

چرا بخارشوی فلر روشن نمی شود؟

روشن نشدن بخارشوی یکی دیگر از ایرادهای رایج این وسیله به شمار می رود که در نمایندگی تعمیر بخارشوی فلر بررسی و رفع می شود. اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به علت روشن نشدن بخارشوی فلر داشته باشیم شامل موارد زیر می شود:

  • اتصالات برق استاندارد: پیش از هرچیز اطمینان حاصل کنید که اتصال دو شاخه دستگاه به پریز یا سه راهی به صورت استاندارد انجام شده باشد. ولتاژ بالایی که بخارشوی مصرف می‌کند، نیاز به اتصال صحیح دارد. در غیر اینصورت، ممکن است به دلیل آسیب دیدگی اتصالات، بخارشو روشن نشود.
  • استفاده طولانی مدت: بهتر است از بخارشوی خود در چند نوبت متفاوت استفاده کنید تا جلوی ورود فشار به سنسورها و قطعات الکترونیکی گرفته شود که باعث مشکل روشن نشدن بخارشو می‌شود.
  • تمام شدن آب مخزن: کم بودن آب در مخزن بخارشوی می تواند باعث خاموش شدن یا روش نشدن دستگاه شود.
  • اشکال در سیم کشی دستگاه: بروز اشکال برای هرکدام از قطعات داخلی دستگاه و همچنین سیم کشی داخلی آن سبب روشن نشدن بخارشوی فلر خواهد شد. برای رفع این مشکل به مرکز خدمات پس از فروش فلر مراجعه کنید.

چرا آب در بخارشوی گرم نمی شود؟

ممکن است تصور کنید که بخارشوی بلافاصله باید بخار بسازد اما فرآیند ایجاد بخار در بخارشو چیزی حدود 10 دقیقه زمان می برد. ولی اگر زمان جوش آوردن از همیشه بیشتر شود، باید دستگاه در تعمیرگاه مجاز فلر غرب مورد بررسی قرار بگیرد.

معمولاً گرفتگی سوراخ سرنازل و لوله‌های رابط یکی از عوامل اصلی بخار ندادن بخارشو است و ممکن است دستگاه شما نیاز به خدمات رسوب زدایی بخارشوی داشته باشید.

اگر بویلر یا مخزن خراب شده باشد، تعمیرکاران متخصص نمایندگی فلر اقدام به تعمیر بخارشوی فلر و تعویض بویلر با نوع اصل و نو آن خواهند کرد.

همچنین احتمال خرابی ترموستات نیز مطرح است. این قطعه وظیفه کنترل کردن دمای دستگاه را برعهده دارد و خرابی آن کل کارکرد یک سیستم حرارتی را مختل می کند.

دلیل نشتی آب از بخارشوی فلر چیست؟

اگر از بخارشوی شما آب نشتی می کند، احتمال سوراخ شدن و خرابی بویلر و شلنگ مطرح است. البته در برخی موارد نیز احتمال دارد که آب زیاد در مخزن ریخته باشید.

در صورت نشتی آب، با نمایندگی مجاز تعمیر بخارشوی فلر تماس بگیرید و جهت جلوگیری از خرابی بیشتر با دستگاه کار نکنید.

دلیل تمیز نکردن بخارشوی فلر

دلیل تمیز نکردن بخارشوی فلر

بخارشوها وظیفه پاک کنندگی محیط را برعهده دارند و با حرارت تولیدی بالا، قدرت پاک کنندگی بالایی برای محیط های سرامیکی دارند. اما به مرور زمان عملکرد اولیه و توان تولید بخار این دستگاه ها کاهش دهد که اصلی ترین دلیلش نیز وجود آب کثیف در بویلر یا رسوب گرفتگی در لوله های بخار شوی است.

مهمترین کار برای جلوگیری از رسوب گیری بخارشو، رسوب زدایی از آن در فواصل زمانی معین و بر حسب کارکرد دستگاه است. همچنین بهتر است پس از هر بار استفاده مخزن را به طور کامل خالی کرده و بگذارید به طور کامل خشک شود.

در کنار این موارد از آب مقطر برای شست و شو با دستگاه استفاده کنید و در صورتی که دستگاه مشکل گرفتگی ندارد ولی همچنان خوب تمیز نمی کند، باید بررسی آن را به متخصص نمایندگی تعمیر بخارشوی فلر بسپارید.

تعمیر بخارشوی فلر در نمایندگی مهرابی

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد برای تعمیر بخارشوی فلر باید به نمایندگی این برند مراجعه کنید. نمایندگی مهرابی به عنوان مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی رسمی خدمات فلر با بهره‌گیری از تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده در کمپانی فلر و همچنین استفاده از قطعات اصل، بخارشوی شما را تعمیر خواهد کرد.

Rate this page
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی