نمایندگی تعمیر آب مرکبات گیری فلر غرب تهران

تعمیر آب مرکبات گیری عبارت است از رفع ایرادات و خرابی‌هایی که در دستگاه آب مرکبات گیری ممکن است رخ دهد. برای تعمیر آب مرکبات گیری ممکن است نیاز به تعویض قطعات، تعمیر موتور، تعمیر دکمه، تعمیر فیلتر و یا سرویس کردن دستگاه باشد. تعمیر آب مرکبات گیری باید توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب انجام شود.

اگر شما به دنبال تعمیر آب مرکبات گیری خود هستید، می توانید از خدمات تعمیرگاه مهرابی نمایندگی کد 110 سجه کیش و نمایندگی مجاز تعمیر آب مرکبات گیری فلر غرب تهران استفاده کنید.

آب مرکبات گیری از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

آب مرکبات گیری یک دستگاه برقی است که با استفاده از یک ریمر مخروطی، آب مرکبات را جدا می‌کند. قطعات اصلی آب مرکبات گیری عبارتند از:

  • ریمر: قسمت مخروطی که میوه روی آن قرار می‌گیرد و با چرخش آب میوه را خارج می‌کند.
  • مخزن: قسمتی که آب میوه از ریمر به آن منتقل می‌شود و معمولاً دارای یک صافی برای جدا کردن پالپ میوه است.
  • موتور: قسمتی که انرژی برق را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند و ریمر را می‌چرخاند.
  • سوئیچ: قسمتی که کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را دارد و می‌تواند دارای تنظیمات سرعت باشد.
  • درپوش: قسمتی که روی مخزن قرار می‌گیرد و از پاشیده شدن آب میوه جلوگیری می‌کند.

بروز اشکال در هرکدام از این قطعات لازم به عیب یابی در نمایندگی تعمیر آب مرکبات گیری فلر غرب تهران است. قطعات مورد اشاره به صورت اورجینال در مرکز خدمات پس از فروش فلر موجود خواهد بود.

بیشتر بدانید: آب بندی چای ساز فلر و علت نشتی و آب دادن آن

عیب یابی و تعمیر آب مرکبات گیری فلر

عیب یابی آب مرکبات گیری

دستگاه آب مرکبات گیری ممکن است با ایرادات و خرابی‌های مختلفی مواجه شود. برخی از ایرادات رایج آب مرکبات گیری عبارتند از:

  • عدم چرخش مخروط: این ممکن است به دلیل اتصال نادرست سیم برق، خرابی موتور، یا ساییدگی دنده‌ها باشد.
  • عدم خروج آب مرکبات: این ممکن است به دلیل بسته شدن دهانه‌ی خروج آبمیوه، یا انسداد صافی باشد.
  • نشت آب مرکبات: این ممکن است به دلیل شکستگی یا ترک خوردگی ظرف جمع‌آوری آبمیوه، یا نصب نادرست درپوش باشد.
  • داغ شدن موتور: این ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت، یا بار زیاد روی موتور باشد.

علت عدم چرخش مخروط آب مرکبات گیری فلر

علت عدم چرخش مخروط یا ریمر در آب مرکبات گیری ممکن است چندین عامل داشته باشد. برخی از عوامل رایج عبارتند از:

  • اتصال نادرست سیم برق: اگر سیم برق دستگاه خراب یا قطع شده باشد، موتور دستگاه کار نخواهد کرد و مخروط چرخش نخواهد یافت. برای رفع این مشکل، باید سیم برق را با یک سیم سالم تعویض کنید.
  • خرابی موتور: اگر موتور دستگاه سوخته یا خراب شده باشد، مخروط چرخش نخواهد کرد. برای رفع این مشکل احتمالاً باید موتور تعویض شود.
  • ساییدگی دنده‌ها: اگر دنده‌هایی که مخروط را به موتور متصل می‌کنند، ساییده یا شکسته شده باشند، مخروط نمی چرخد. برای رفع این مشکل، باید دنده‌ها را با دنده‌های سالم تعویض کنید.

برای مشخص شدن علت دقیق عدم چرخش مخروط آب مرکبات گیری باید دستگاه شما در نمایندگی مجاز تعمیر آب مرکبات گیری فلر مورد بررسی قرار بگیرد. در صورت خرابی هر کدام از قطعات، قطعه معیوب با نوع اورجینال و سالم تعویض خواهد شد.

چرا از آب مرکبات گیری چیزی خارج نمی شود؟

چرا از آب مرکبات گیری چیزی خارج نمی شود؟

یکی از علت‌های عدم خروج آب مرکبات از آب مرکبات گیری انسداد صافی است. صافی دستگاه ممکن است با تفاله‌ی مرکبات یا سایر ذرات کثیف شده و جریان آبمیوه را مسدود کند. برای رفع این مشکل، باید صافی را از دستگاه جدا کرده و با آب گرم و صابون تمیز کنید. سپس صافی را خشک کرده و دوباره به دستگاه وصل کنید.

علت دیگری که ممکن است باعث عدم خروج آب مرکبات از آب مرکبات گیری شود، بسته شدن دهانه‌ی خروج آبمیوه است. این دهانه ممکن است به دلیل فشار زیاد یا نصب نادرست درپوش، یا به دلیل انجماد آبمیوه در آن بسته شده باشد.

برای رفع این مشکل، باید دهانه‌ی خروج آبمیوه را باز کرده و از وجود هرگونه مانع در آن اطمینان حاصل کنید. سپس دهانه را با آب گرم شستشو داده و دوباره به دستگاه وصل کنید.

در صورتی که فیلترها آسیب دیده یا بدنه مشکلی پیدا کرده است با نمایندگی مجاز فلر تماس بگیرید.

علت داغ شدن موتور آب مرکبات گیری

داغ شدن موتور آب مرکبات گیری می‌تواند ناشی از چندین عامل باشد که مهمترین آن فشار به دستگاه است؛ در واقع ریختن بیش از حد میوه در دستگاه یا قرار دادن میوه‌های سخت و سفت در دستگاه سبب فشار آمدن به سیم پیچ موتور دستگاه خواهد شد.

علاوه بر این استفاده بیش از حد، مداوم و پشت سر هم از دستگاه، قرار دادن دستگاه در محلی نامناسب، خرابی یاتاقان‌ها یا شفت اصلی دستگاه می تواند موجب داغی موتور آب مرکبات گیری یا حتی سوختن آن بشود.

اگر موتور دستگاه شما داغ کرده، روشن نمی شود یا دود کرده است با خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیر آب مرکبات گیری فلر غرب تهران تماس بگیرید.

نگهداری از آب مرکبات گیری فلر

نگهداری از آب مرکبات گیری فلر

جهت جلوگیری از خرابی آب مرکبات گیری فلر باید نکاتی را رعابت کنید که به ظاهر پیش افتاده به نظر می رسند. به عنوان مثال به محض پر شدن مخزن تفاله، آن را خالی کنید. همچنین فیلتر را به طور منظم تمیز کنید و بدنه دستگاه را از رسوبات تمیز کنید.

علاوه بر این باید از سرعت مناسب برای آب مرکبات گیری استفاده کنید و بیش از ظرفیت دستگاه در آن میوه نریزید. ضمن اینکه دستگاه را روی یک سطح صاف و محکم قرار دهید و از تکان خوردن آن جلوگیری کنید. در نهایت اینکه درپوش و کاسه دستگاه را به طور محکم ببندید و اگر شکستگی داشتند، آن‌ها را تعویض کنید.

بیشتر بدانید: بخارشوی فلر ساخت کجاست

تعمیر آب مرکبات گیری فلر در نمایندگی مهرابی

برای تعمیر وسایل برقی باید به نمایندگی های مجاز مراجعه کرد. نمایندگی مهرابی به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر  فلر ، دلونگی و میگل و نمایندگی مجاز شرکت سنجه کیش در صدد است تا ضمن دریافت هزینه های منصفانه، قطعات اورجینال را برای شما به کار بگیرد تا با خیالی آسوده برای سالیان متمادی بتوانید از محصول تعمیر شده خود استفاده کنید.

Rate this page
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی