نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز فلر غرب تهران

امروزه برندهای مختلفی به تولید انواع اسپرسوساز می پردازند که فلر یکی از آنهاست؛ اگرچه دستگاه های قهوه ساز تولید فلر از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی ممکن است به خدمات نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز فلر نیاز داشته باشید.

همچون بسیاری از لوازم خانگی این موضوع مهم است که برای تعمیر قهوه ساز فلر به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه کنید.

موارد خرابی قهوه ساز فلر شامل روشن نشدن دستگاه، گرم نکردن آب، بروز ایراد در کیفیت اسپرسوی خروجی و افت فشار خروجی آن است که برای رفع آن ها باید به سراغ تعمیرگاه مجاز فلر بروید. در ادامه بیشتر به این ایرادات پرداخته ایم.

چرا اسپرسوساز فلر روشن نمی شود؟

روشن نشدن قهوه ساز یکی از موارد درخواست برای عیب یابی در نمایندگی فلر غرب تهران است. این موضوع به تغذیه و اتصالات دستگاه مربوط می شود.

ساده‌ترین علت برای روشن نشدن اسپرسوساز فلر مربوط به خرابی پریز برق است. برای همین نیز توصیه می شود پیش از تماس با نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز فلر، دستگاه را با پریز دیگری نیز امتحان کنید.

اگر مشکلی در سیم کشی داخل ساختمان وجود ندارد احتمالا اشکال از ایراد سیم کشی داخل دستگاه است که در این صورت تعمیرکار تعمیرگاه مجاز فلر باید با بررسی دستگاه آن را تشخیص دهد.

علاوه بر این دو مورد که برای روشن نشدن اسپرسوساز ذکر شد، خرابی دکمه خاموش و روشن دستگاه نیز می تواند علت روشن نشدن در نظر گرفت.

بیشتر بدانید: آب بندی چای ساز فلر و علت نشتی و آب دادن آن

تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز فلر

چرا قهوه خروجی اسپرسوساز فلر سرد است؟

گرم نکردن آب یکی ایرادهای رایجی است که انواع قهوه ساز از جمله اسپرسوساز فلر به آن دچار می شود. در حقیقت اینطور می توان گفت که در این حالت دستگاه روشن می شود اما آب درون آن گرمایی ندارد و در نتیجه قهوه خروجی نیز سرد است.

تکنسین متخصص برای تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز فلر در صورت بروز این مشکل به سراغ المنت دستگاه می رود. المنت وظیفۀ مهم تبدیل جریان الکتریکی به گرمایشی را بر عهده دارد. در کنار المنت باید  احتمال بروز اشکال در ترموستات را نیز در نظر گرفت.

نگاهی به ترموستات و المنت در وسایل برقی

در صورتی که قهوه خروجی اسپرسوساز فلر سرد باشد بیش از هرچیز باید به سراغ المنت و ترموستات رفت. بررسی این قطعات کاری تخصصی است. تعمیرگاه مجاز فلر پس از بررسی و عیب یابی و در صورت یافتن اشکال این قطعات را با انواع اورجینال آن جایگزین خواهد کرد.

خرابی ترموستات می تواند نقص در گرمایش دستگاه را رقم بزند یعنی یا اصلاً گرمایشی ایجاد نمی شود یا گرمایش به صورتی غیرقابل کنترل در می آید. در صورت خرابی ترموستات این قطعه باید تعویض شود زیرا تعمیرپذیر نیست. مشابه این مشکل برای المنت نیز قابل تصور است.

علت رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز فلر چیست؟

علت رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز فلر چیست؟

رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز به عوامل گوناگونی برمی‌گردد؛ برخی از این موارد می تواند مربوط به خدمات نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز فلر باشد و برخی دیگر نیز ارتباطی با وضعیت قهوه ساز ندارد.

دلایل اصلی رقیق بودن قهوه خروجی از قهوه ساز عبارتند از:

  • ایرادات فنی
  • ایرادات حاصل غیر فنی

دلایل فنی رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز فلر

مواردی همچون فشار آب و حرارت را می توان ناشی از موارد فنی دانست که سبب رقیق شدن قهوه می شوند به ویژه اگر که قهوه مورد استفاده و روش تهیه را تغییر نداده باشید.

قهوه سازها از فشار بالایی برای عبور آب استفاده می‌کنند. این فشار بالا باعث استخراج مواد محلول و ذرات کوچک قهوه می‌شود.

علاوه بر این اسپرسوساز برای آماده‌سازی یک قهوه مطلوب از حرارت بسیار بالا بهره می گیرد، به هم خوردن سیستم دمای دستگاه می تواند بر کیفیت قهوه تأثیر بگذارد که این مورد در خدمات پس از فروش و نمایندگی فلر غرب تهران عیب یابی و رفع خواهد شد.

رقیق بودن قهوه خروجی اسپرسو ساز فلر

دلایل غیرفنی رقیق بودن قهوه خروجی اسپرسوساز

گاهی نیز اشکال رقیق بودن قهوه متوجه کارکرد دستگاه نیست. در واقع بهتر است ابتدا عواملی غیر از خرابی دستگاه و نیاز به نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز فلر غرب تهران را در نظر بگیریم.

برای اسپرسوساز، استفاده از قهوه هایی توصیه می شود که حاوی ذرات کوچکتری هستند؛ اگر قهوه بسیار ریز باشد رقیق‌تر خواهد بود، بنابراین آسیاب قهوه را در نظر بگیرید.

تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز فلر به علت افت فشار آب

تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز فلر به علت افت فشار آب

اگر میزان آب ورودی به دستگاه قهوه ساز کم شده باشد با مشکلاتی در کیفیت قهوه روبرو خواهید شد. این خطا در کارکرد قهوه ساز خود را به صورت دم نکشیدن اسپرسو نشان می دهد.

بررسی علت ضعیف شدن فشار آب قهوه ساز یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز فلر است. قهوه سازهای بزرگ دارای شیر برقی و شلنگ هستند و در سایر قهوه سازها نیز وجود رسوب در دستگاه و کیپ شدگی خروجی می تواند افت فشار آب را رقم بزند.

اگر آب مصرفی در اسپرسوساز کم باشد یا املاح زیادی داشته باشد بر کیفیت اسپرسوی ساخته شده در دستگاه تأثیری منفی خواهد گذاشت بنابراین باید رسوب زدایی را به تعمیرگاه مجاز فلر بپسارید.

علت کف نکردن قهوه در اسپرسوساز فلر چیست؟

علت کف نکردن قهوه در اسپرسوساز فلر چیست؟

نداشتن عصاره، کف یا خامه یکی دیگر از مهم ترین ایراداتی است که اسپرسوسازها با آن مواجه می شود؛ این مشکل مرتبط با گرفتگی گذرگاه های آب در اسپرسوساز است که هدگروپ نام دارد.

هد گروپ (Grouphead) بخشی از دستگاه قهوه ساز است که پرتافیلتر (Portafilter) به آن وصل می شود و اجازه می دهد آب از میان تفاله های قهوه جاری شود. از طرف دیگر، پورتافیلتر یک جزء جداشدنی است که تفاله های قهوه را در سبد خود نگه می دارد.

کثیفی فیلترها، استفاده از آب با سختی بالا و به کارگیری قهوه دانه درشت ممکن است مشکل عصاره ندادن اسپرسوساز را رقم بزند. اگر با وجود تمیز کردن فیلتر باز هم دستگاه شما عصاره نداد، برای بررسی مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز فلر کمک بگیرید.

نکته پایانی

در این مطلب به خدمات نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز فلر غرب تهران پرداختیم؛ همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد برای بررسی دقیق و استفاده از قطعات اورجینال باید دستگاه خود را به مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز فلر بسپارید.

شما می توانید برای بهره مندی از خدمات معتبر تعمیرات فلر درخواست خود را در وبسایت نمایندگی رسمی خدمات تعمیر فلر، دلونگی و میگل ثبت کنید. تکنسین های آموزش دیده و دارای گواهینامه ما در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی