نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی غرب تهران 

امروزه برندهای مختلفی به تولید انواع اسپرسوساز می پردازند که دلونگی یکی از آنهاست؛ اگرچه دستگاه های قهوه ساز تولید دلونگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی ممکن است به خدمات نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی نیاز داشته باشید.  

همچون بسیاری از لوازم خانگی این موضوع مهم است که برای تعمیر قهوه ساز دلونگی به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه کنید.  

موارد خرابی قهوه ساز دلونگی شامل روشن نشدن دستگاه، گرم نکردن آب، بروز ایراد در کیفیت اسپرسوی خروجی و افت فشار خروجی آن است که برای رفع آن ها باید به سراغ تعمیرگاه مجاز دلونگی بروید. در ادامه بیشتر به این ایرادات پرداخته ایم.  

چرا اسپرسوساز دلونگی روشن نمی شود؟ 

روشن نشدن قهوه ساز و اسپرسوساز یکی از اصلی ترین موارد خرابی این دستگاه ها به شمار می رود و عمدتاً مربوط به سیستم تغذیه و اتصالات دستگاه است.   

ساده‌ترین علت برای روشن نشدن اسپرسوساز دلونگی می تواند مرتبط با خرابی پریز برق یا دوشاخه دستگاه باشد. برای همین نیز توصیه می شود پیش از تماس با نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی، دستگاه را با پریز دیگری نیز امتحان کنید.  

اگر پریز برق مشکلی نداشته باشد، دستگاه باید در تعمیرگاه مجاز دلونگی باز شده و مورد عیب یابی قرار بگیرد. ممکن است که نقص و ایرادی در سیم کشی داخل دستگاه به وجود آمده باشد.  

تکنسین های خدمات پس از فروش دلونگی پس از عیب یابی دستگاه اقدام به تعمیر بخش آسیب دیده خواهند کرد و قطعه خراب تعمیر یا تعویض خواهد شد.  

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر خردکن دلونگی غرب تهران

دستگاه های تعمیر شده اسپرسوساز و قهوه ساز در نمایندگی مهرابی

سرد بودن قهوه خروجی 

گرم نکردن آب یکی دیگر از ایرادهایی است که انواع قهوه ساز و اسپرسوساز برندهای مختلف از جمله دلونگی ممکن است که به آن دچار شوند. در این حالت دستگاه روشن می شود اما آب درون آن گرمایی ندارد و در نتیجه قهوه خروجی نیز سرد است.   

تکنسین متخصص برای تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی در صورت بروز این مشکل المنت دستگاه را بررسی می کند. المنت وظیفۀ مهم تبدیل جریان الکتریکی به گرمایشی را بر عهده دارد. در کنار المنت باید  احتمال بروز اشکال در ترموستات را نیز در نظر گرفت.  

نگاهی به ترموستات و المنت در وسایل برقی 

در صورتی که قهوه خروچی اسپرسوساز دلونگی سرد باشد بیش از هرچیز باید به سراغ المنت و ترموستات رفت. بررسی این قطعات کاری تخصصی است. تعمیرگاه مجاز دلونگی پس از بررسی و عیب یابی و در صورت یافتن اشکال این قطعات را با انواع اورجینال آن جایگزین خواهد کرد.  

خرابی ترموستات می تواند نقص در گرمایش دستگاه را رقم بزند یعنی یا اصلاً گرمایشی ایجاد نمی شود یا گرمایش به صورتی غیرقابل کنترل در می آید. در صورت خرابی ترموستات این قطعه باید تعویض شود زیرا تعمیرپذیر نیست. مشابه این مشکل برای المنت نیز قابل تصور است.  

علت رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز دلونگی چیست؟ 

علت رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز دلونگی چیست؟ 

رقیق بودن قهوه در اسپرسوساز به عوامل گوناگونی برمی‌گردد؛ برخی از این موارد می تواند مربوط به خدمات نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی باشد و برخی دیگر نیز ارتباطی با وضعیت قهوه ساز ندارد.  

  • ایرادات فنی: اسپرسوساز برای آماده‌سازی یک قهوه مطلوب از حرارت بسیار بالا بهره می گیرد، به هم خوردن سیستم دمای دستگاه می تواند بر کیفیت قهوه تأثیر بگذارد که این مورد در خدمات پس از فروش و نمایندگی دلونگی غرب تهران عیب یابی و رفع خواهد شد. 
  • ایرادات غیرفنی: برای اسپرسوساز، استفاده از قهوه هایی توصیه می شود که حاوی ذرات کوچکتری هستند؛ اگر قهوه بسیار ریز باشد رقیق‌تر خواهد بود، بنابراین آسیاب قهوه را در نظر بگیرید.  

علت افت فشار آب در قهوه ساز دلونگی  

اگر میزان آب ورودی به دستگاه قهوه ساز کم شده باشد با مشکلاتی در کیفیت قهوه روبرو خواهید شد. این خطا در کارکرد قهوه ساز خود را به صورت دم نکشیدن اسپرسو نشان می دهد.  

بررسی علت ضعیف شدن فشار آب قهوه ساز یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی است. قهوه سازهای بزرگ دارای شیر برقی و شلنگ هستند و در سایر قهوه سازها نیز وجود رسوب در دستگاه و کیپ شدگی خروجی می تواند افت فشار آب را رقم بزند.  

اگر آب مصرفی در اسپرسوساز کم باشد یا املاح زیادی داشته باشد بر کیفیت اسپرسوی ساخته شده در دستگاه تأثیری منفی خواهد گذاشت بنابراین باید رسوب زدایی را به تعمیرگاه مجاز دلونگی بپسارید.  

تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی در نمایندگی مجاز

علت کف نکردن قهوه در اسپرسوساز دلونگی چیست؟ 

نداشتن عصاره، کف یا خامه یکی دیگر از مهم ترین ایراداتی است که اسپرسوسازها با آن مواجه می شود؛ این مشکل مرتبط با گرفتگی گذرگاه های آب در اسپرسوساز است که هدگروپ نام دارد. 

هد گروپ (Grouphead) بخشی از دستگاه قهوه ساز است که پرتافیلتر (Portafilter) به آن وصل می شود و اجازه می دهد آب از میان تفاله های قهوه جاری شود. از طرف دیگر، پورتافیلتر یک جزء جداشدنی است که تفاله های قهوه را در سبد خود نگه می دارد. 

کثیفی فیلترها، استفاده از آب با سختی بالا و به کارگیری قهوه دانه درشت ممکن است مشکل عصاره ندادن اسپرسوساز را رقم بزند. اگر با وجود تمیز کردن فیلتر باز هم دستگاه شما عصاره نداد، برای بررسی مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی کمک بگیرید.  

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی غرب تهران

تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی در نمایندگی مجاز

در این مطلب به خدمات نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز دلونگی غرب تهران پرداختیم؛ همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد برای بررسی دقیق و استفاده از قطعات اورجینال باید دستگاه خود را به مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز دلونگی بسپارید.

شما می توانید برای بهره مندی از خدمات پس از فروش معتبر درخواست تعمیر دستگاه اسپرسوساز خود را در نمایندگی رسمی خدمات دلونگی ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی