نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی فلر غرب تهران

شوفاژ برقی فلر به عنوان یکی از انواع شوفاژ برقی شناخته می‌شود که دارای بدنه‌ای به شکل رادیاتور است و در داخل پره‌های آن به جای آب، روغن به جریان درآمده است. برای تعمیر شوفاژ برقی فلر، ابتدا نیاز به عیب‌یابی این وسیله است.

تفاوت شوفاژ برقی با شوفاژهای معمولی در این است که به جای آب در رادیاتور از روغن استفاده می کند. در واقع حرارت حاصل از المنت، روغن موجود در پره ها را به حرکت درآورده و گرما را انتفال می دهد.

هر گونه نقص در هرکدام از این قطعات ممکن است باعث عدم گرم شدن شوفاژ برقی شده و نیاز به بررسی و تعمیر شوفاژ برقی فلر در مرکز خدمات پس از فروش فلر غرب تهران خواهد شد. در ادامه بیشتر با خدمات تعمیر شوفاژ برقی فلر در نمایندگی غرب تهران آشنا خواهید شد.

دلیل سرد بودن پره های شوفاژ برقی فلر

گرم نشدن یا نیمه سرد بودن یکی از ایرادهایی است که برای شوفاژهای برقی رخ می دهد. برای عیب یابی و تعمیر شوفاژ برقی فلر این مشکل باید به تعمیرگاه مجاز فلر برای شوفاژ برقی مراجعه کنید.

پره‌های شوفاژ برقی ساختار و عملکردی مشابه شوفاژهای معمولی دارند و با تحریک گرمای هوا، آن را در محیط اطراف به گردش در می‌آورند. در صورتی که پره شوفاژ برقی به درستی عمل نکند، ممکن است سیم‌های مرتبط با پره‌ها به درستی اتصال نداشته باشند و صدمه یا قطعی در آن‌ها ایجاد شده باشد.

همچنین در صورتی که پره‌ها صدا می دهند، باید وضعیت داخلی بدنه شوفاژ برقی نیز بررسی شود؛ تشخیص اینکه آیا بدنه شوفاژ برقی نیاز به تعویض دارد یا خیر، بر عهده تعمیرکار مرکز تعمیر شوفاژ برقی فلر است.

بیشتر بدانید: بخارشوی فلر ساخت کجاست

تعویض المنت شوفاژ برقی فلر با نوع اصل

تعویض المنت شوفاژ برقی فلر با نوع اصل

شوفاژ برقی همچون سایر وسایل گرمایشی از المنت گرمایشی استفاده می کند؛ این قطعه پس از آنکه ترموستات درجه تنظیم شده را تشخیص داد، روشن شده و گرمای مورد نیاز برای پره های شوفاژ برقی را فراهم می کند.

در صورت سوختن المنت شوفاژ برقی، دستگاه روشن نمی شود و گرمایشی ندارد؛ در صورتی که تکنسین های آموزش دیده و ماهر خرابی المنت را تشخیص بدهند در تعمیر شوفاژ برقی فلر آن را با قطعه ای اورجینال تعویض خواهند کرد.

عیب یابی ترموستات شوفاژ برقی فلر

ترموستات ها قطعاتی حساس هستند و تکنسین های تعمیر شوفاژ برقی فلر به واسطه تجربه مداوم خود می توانند وضعیت صحت و سلامت آن ها را بررسی کنند. در صورتی که ترموستات خراب شده باشد باید مورد تعویض قرار بگیرد.

المنت به ترموستات وصل است و در واقع این ترموستات است که مجوز دریافت و تبدیل جریان برق به گرما را به المنت می دهد. در برخی از مدل ها و برندهای شوفاژ برقی ترموستات زیر فن دستگاه قرار دارد.

اگر ترموستات دستگاه خراب شود یا نمی تواند جریان برق را قطع کند و یا اصلاً تشخیص برای سطح دما و روشن شدن المنت نمی دهد. تعویض ترموستات نیز در خدمات نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی فلر غرب تهران انجام می شود.

خرابی سوئیچ برق و برد شوفاژ برقی

خرابی سوئیچ برق و برد شوفاژ برقی

سوئیچ‌ها از جمله قطعاتی هستند که خرابی آن‌ها می‌تواند به شکل کلی در کارکرد شوفاژ برقی اختلال ایجاد کند؛ تعویض سوئیچ شوفاژ برقی باید به وسیله نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی فلر انجام شود، زیرا جایگزینی این قطعات نیازمند دقت بسیار است و در غیر این صورت، کارکرد شوفاژ برقی ممکن است مختل شود.

بیشتر شوفاژ برقی‌ها دارای سوئیچ روشن و خاموش هستند، و برخی از آن‌ها از برد الکترونیکی نیز استفاده می‌کنند. برد الکترونیکی از مجموعه‌ای از قطعات تشکیل شده است، هرکدام که نقش وظیفه‌ای خاص در کارکرد دستگاه را دارند. در نمایندگی مجاز فلر عیب یابی برد و تعمیر شوفاژ برقی فلر انجام می شود.

چرا شوفاژ برقی فلر روشن نمی شود؟

یکی از مشکلات رایج و مرتبط با شوفاژ برقی، عدم روشن شدن آن است که می تواند ناشی از سیم‌کشی، خرابی ترموستات، و یا المنت شوفاژ باشد. بهتر است قبل از تماس با مرکز تعمیر شوفاژ برقی فلر غرب تهران، جریان ورودی برق به پریز را با استفاده از یک فازمتر بررسی کنید.

اگر جریان برق در پریز وجود داشته باشد، وضعیت کابل را نیز بررسی کرده و اگر کابل سالم باشد، با تعمیرگاه شوفاژ برقی فلر تماس بگیرید.

همچنین اگر چراغ شوفاژ برقی روشن نمی‌شود، احتمالاً مشکل به اتصالات داخلی دستگاه مربوط است، علاوه بر این احتمال دارد که ایرادی در ترموستات و المنت دستگاه به وجود آمده باشد.

در این صورت چراغ دستگاه روشن نشده و بدنه آن سرد خواهد بود که برای رفع این مشکل، دستگاه باید در مرکز تخصصی تعمیر شوفاژ برقی فلر مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بدانید: ۱۰ علت جرقه زدن مایکروفر

تعمیر شوفاژ برقی فلر در نمایندگی مهرابی

تعمیر شوفاژ برقی فلر در نمایندگی مهرابی

تعمیر وسایل برقی نیازمند تخصص و اعتبار است و بهتر است محصولات هر برند در مرکز خدمات پس از فروش آن برند مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرند.

از جمله مزایای تعمیر شوفاژ برقی فلر در نمایندگی مهرابی کد 110 به عنوان نمایندگی رسمی خدمات فلر آن است که در این مرکز تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده فلر با بهره‌گیری از قطعات اصل به تعمیر شوفاژ برقی شما می پردازند.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی