نمایندگی تعمیر توستر نان دلونگی غرب تهران 

توستر نان یک دستگاه برقی است که برای گرم و برشته کردن انواع نان استفاده می‌شود. خدمات تعمیر توستر نان دلونگی به عیب یابی و رفع اشکال توستر های این برند می پردازد. نان با تابش مستقیم گرما از عناصر الکتریکی داغ بر روی نان، نان را در مدت زمان کوتاهی گرم و ترد می‌کند.  

توستر نان می‌تواند برای نان تست، نان ایرانی، نان فانتزی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. توستر نان از لحاظ ساختار و ظرفیت به چند نوع تقسیم می‌شود. برخی از این نوع‌ها عبارتند از: 

  • توستر نان تک جایگاه و کاملاً کشیده: این نوع توستر نان فقط یک شکاف طولی دارد که می‌توان نان‌های بزرگ و طولانی را در آن قرار داد. این نوع توستر نان برای خانواده‌های کوچک و نان‌های ایرانی مناسب است. 
  • توستر نان دو جایگاه: این نوع توستر نان دو شکاف جداگانه دارد که می‌توان دو تکه نان را به صورت همزمان در آن‌ها قرار داد. این نوع توستر نان برای خانواده‌های متوسط و نان‌های تست مناسب است. 
  • توستر نان چهار جایگاه: این نوع توستر نان چهار شکاف جداگانه دارد که می‌توان چهار تکه نان را به صورت همزمان در آن‌ها قرار داد. این نوع توستر نان برای خانواده‌های پرجمعیت و نان‌های فانتزی مناسب است. 

در ادامه بیشتر به عیب یابی و تعمیر توستر نان دلونگی پرداخته ایم.  

ایرادات رایج توستر نان  

ایرادات رایج توستر نان  

همانطور که گفته شد، در طول استفاده از توستر نان ممکن است با مشکلات و خرابی‌هایی روبرو شوید که باعث کاهش عملکرد و کیفیت دستگاه شوند. برخی از این ایرادات رایج عبارتند از: 

  • روشن نشدن توستر نان
  • گرم نشدن توستر نان
  • دود کردن توستر نان
  • تنظیم نشدن درجه حرارت توستر نان

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی غرب تهران 

علت روشن نشدن توستر نان دلونگی

این مشکل ممکن است به دلیل خرابی سیم برق، پریز برق، فیوز، کلید پاور، برد اصلی یا اتصالات داخلی باشد. برای رفع مشکل روشن نشدن توستر نان شما باید ابتدا برق منزل، پریز برق را چک کرده و مطمئن شوید که برق وارد دستگاه می‌شود.  

اگر برق خانه وصل است، دستگاه باید توسط تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر توستر نان دلونگی غرب تهران مورد بررسی قرار بگیرد. بر حسب نوع مشکل به وجود آمده ممکن است نیاز به تعویض فیوز، کلید پاور، برد اصلی یا اتصالات خراب باشد.  

علت روشن نشدن توستر نان دلونگی

 گرم نشدن توستر نان 

این مشکل ممکن است به دلیل خرابی المنت های گرمایشی، ترموستات، تایمر، ترانس، برد اصلی یا اتصالات داخلی باشد.  

برای رفع این مشکل اگر ایراد از المنت های دستگاه باشد، این قطعه تعویض خواهد شد.  

انتخاب المنت و ترموستات اصل برای نصب بر روی توستر نان بسیار اهمیت دارد از این رو باید به نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش و تعمیر توستر نان دلونگی مراجعه کنید. نمایندگی غرب تهران یکی از این نمایندگی های مجاز است.  

دود کردن توستر نان 

اگر دستگاه شما دود می کند بلافاصله آن را از برق کشیده و در خواست خود را برای تعمیر نزد نمایندگی تعمیر توستر نان دلونگی ثبت کنید.  

ممکن است که سیم کشی های داخلی دستگاه دچار اشکال شده باشد، در این صورت ادامه روشن نگه داشتن دستگاه می تواند سبب خرابی بیشتر شود. در برخی موارد نیز ممکن است یک تکه نان در دستگاه گیر کرده باشد. اما میزان دود یک تکه نان و سیم کشی داخلی دستگاه و بوی این دو بسیار متفاوت است.  

نمایندگی تعمیر توستر نان دلونگی 

تنظیم نشدن درجه حرارت توستر نان 

مشکل تنظیم نشدن درجه حرارت توستر نان ممکن است به دلیل خرابی ترموستات، تایمر، برد اصلی یا اتصالات داخلی یا تنظیم نادرست یا تغییر دادن دمای توستر نان در حین پخت یا اختلاف بین دمای تنظیم شده و دمای واقعی توستر نان باشد.  

بررسی و عیب یابی این مشکل به ترموستات دستگاه باز می گردد؛ برای عیب یابی ترموستات باید دستگاه باز شود که این کار در نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت سازنده صورت می گیرد. اگر ترموستات دستگاه آسیب دیده باشد، این قطعه در نمایندگی تعمیر توستر نان دلونگی با نوع اصل تعویض خواهد شد.  

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر خردکن دلونگی غرب تهران

نمایندگی تعمیر توستر نان دلونگی 

در این مطلب به ایرادات رایج در توسترهای نان پرداختیم؛ همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، در صورت خرابی توستر نان دلونگی بهترین کار مراجعه به نمایندگی تعمیر توستر نان دلونگی است.  

شما می توانید برای بهره مندی از خدمات تعمیر توسترهای نان دلونگی به وبسایت نمایندگی رسمی خدمات دلونگی، مهرابی، مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی