نمایندگی تعمیر آسیاب برقی فلر غرب تهران 

آسیاب برقی فلر یک وسیله برقی است که برای خرد کردن مواد خشک مانند دانه‌ها، گیاهان، ادویه‌ها و غیره به کار می‌رود. در مواردی ممکن است به تعمیر آسیاب برقی فلر نیاز پیدا کنید که به آن پرداخته ایم.  

آسیاب برقی یک وسیله کاربردی و مفید در آشپزخانه است که می‌تواند کیفیت و طعم غذاها را بهبود بخشد. این وسیله از یک موتور، یک کلید، یک تیغه و یک محفظه تشکیل شده است. اما مانند هر وسیله برقی دیگری، آسیاب برقی نیز ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.  

علت‌های خرابی آسیاب برقی 

آسیاب برقی ممکن است به دلیل عوامل مختلفی خراب شود. برای عیب یابی و تعمیر آسیاب برقی فلر نیاز است که آن را نزد نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز ببرید. برخی از عوامل خرابی آسیاب برقی عبارتند از: 

  1. برخورد ضربه: اگر آسیاب برقی با شدت به زمین یا سطوح سخت بیفتد یا برخورد کند، ممکن است قطعات داخلی آن آسیب ببینند و کار نکنند. مثلا: موتور، کلید، تیغه یا سرپوش آسیاب. 
  2. نفوذ آب: اگر آسیاب برقی با آب یا مایعات دیگر تماس پیدا کند، ممکن است دچار اتصالی شده و مدارهای الکترونیکی آن خراب شود. 
  3. سوختگی موتور: اگر آسیاب برقی بیش از حد گرم شود یا برای مدت طولانی کار کند، ممکن است موتور آن بسوزد و دیگر چرخشی صورت نگیرد. این مشکل به دلیل بار زیاد، اتصال نامناسب و کوتاه به مدار رخ می دهد. 
  4. خرابی کلید: اگر کلید آسیاب برقی کار نکند یا گیر کند، ممکن است دستگاه روشن یا خاموش نشود یا سرعت تیغه را تنظیم نکند؛ این مشکل به دلیل ساییدگی، شکستگی، آلودگی یا اتصال ناقص رخ می دهد. 
  5. خرابی تیغه: اگر تیغه آسیاب برقی شکسته، ترک خورده، کج، کنده یا زنگ زده شود، ممکن است مواد را به درستی خرد نکند یا صدای ناخوشایندی تولید کند.  

هر کدام از موارد فوق باید تحت نظر تکنسین متخصص در مرکز خدمات پس از فروش و تعمیر آسیاب برقی فلر مورد بررسی قرار بگیرد تا علت اشکالات به وجود آمده به درستی مشخص شود.  

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر آب مرکبات گیری فلر غرب تهران

علت‌های خرابی آسیاب برقی 

خرابی واشر درب آسیاب برقی 

یکی از موارد نیازمند به عیب یابی و تعمیر آسیاب برقی فلر مربوط به خرابی واشر است. واشر آسیاب برقی یک قطعه کوچک است که بین محفظه و درب آسیاب قرار می‌گیرد و از نشت مواد غذایی جلوگیری می‌کند.  

اگر واشر آسیاب برقی خراب شود، ممکن است آسیاب روشن نشود یا مواد غذایی از محفظه بیرون بریزند. در نمایندگی تعمیر آسیاب برقی فلر غرب تهران قطعات دستگاه به صورت اورجینال وجود داشته و قابل تعویض است.  

علت روشن نشدن آسیاب برقی چیست؟

از جمله مشکلات دیگری که می تواند برای آسیاب برقی به وجود بیاید، روشن نشدن دستگاه است. علت روشن نشدن آسیاب برقی ممکن است به چند دلیل باشد. برخی از دلایل رایج بروز این مشکل عبارتند از: 

  1. خرابی موتور: اگر موتور آسیاب برقی آسیب دیده یا بسوزد، دستگاه روشن نمی‌شود. علائم خرابی موتور می‌تواند صدای ناهنجار، خرد نکردن مواد غذایی یا آرمیچر سوخته باشد. 
  2. قطعی سیم کشی: اگر سیم کشی آسیاب برقی پاره شده یا خورده شده باشد، جریان برق به موتور نمی‌رسد و دستگاه روشن نمی‌شود، این احتمال در صورت وجود علائم قطعی سیم کشی و شکستگی یا خوردگی سیم یا اتصالی در سیم تقویت می شود.  
  3. خرابی کلید: اگر کلید آسیاب برقی فرسوده یا ضربه خورده باشد، دستگاه روشن نمی‌شود. علائم خرابی کلید می‌تواند استفاده بیش از حد، ضربه یا فشار وارد شدن یا خوردگی کلید باشد.  
  4. گیر کردن تیغه‌ها: اگر تیغه‌های آسیاب برقی با مواد غذایی یا سایر موارد گیر کنند، دستگاه روشن نمی‌شود. علت گیر کردن تیغه‌ها می‌تواند استفاده از مواد غذایی بیش از حد سخت یا چسبنده باشد.  
  5. خرابی واشر: اگر واشر آسیاب برقی که بین محفظه و درب قرار دارد، خراب شود، دستگاه روشن نمی‌شود. 

برای تعمیر آسیاب برقی فلر، باید عیب یابی به صورت دقیق صورت گرفته و مشخص شود که مشکل از کدام قطعه است؛ سپس باید قطعه خراب تعویض یا تعمیر شود.  

اگر واشر آسیاب برقی خراب شود، ممکن است آسیاب روشن نشود یا مواد غذایی از محفظه بیرون بریزند. در نمایندگی تعمیر آسیاب برقی فلر غرب تهران قطعات دستگاه به صورت اورجینال وجود داشته و قابل تعویض است.

علت روشن نشدن آسیاب برقی چیست؟

علت بوی سوختگی آسیاب برقی 

بوی سوختگی در موتورهای آسیاب برقی می‌تواند به دلایل مختلفی باشد. در اینجا چند علت احتمالی برای این مشکل آورده شده‌اند: 

  1. حرارت زیاد: اگر موتور به طور طبیعی بیش از حد گرم شود، ممکن است باعث سوختگی موتور شود. این مشکل ممکن است به دلیل افزایش بار کاری، خرابی در سیستم خنک‌کننده یا مشکلات در دیگر قسمت‌های موتور باشد. 
  2. راندمان ناپایدار: اگر آسیاب برقی با مشکلات در مدارها یا تنظیمات خود روبرو باشد، ممکن است راندمان آن کاهش یابد و باعث افزایش حرارت و سوختگی موتور شود. 
  3. حمل‌ونقل نادرست: حمل و نقل نادرست آسیاب برقی می‌تواند به مشکلات فنی منجر شود. لرزش‌ها و ضربه‌های ناگهانی می‌توانند سبب خرابی قطعات داخلی شده و در نتیجه باعث سوختگی موتور گردند. 
  4. سایر مشکلات فنی: مشکلات در سیستم الکتریکی، قطعات مکانیکی یا سایر قسمت‌های موتور نیز ممکن است باعث بوی سوختگی شوند. 
  5. تعمیرات نادرست: اگر تعمیرات یا نگهداری موتور به درستی انجام نشود، ممکن است مشکلات جدید ایجاد شده و بوی سوختگی ناشی از نقص در تعمیرات باشد. از این رو برای تعمیر آسیاب برقی فلر باید نزد نمایندگی مجاز رفت.  

نگهداری از آسیاب برقی  

نگهداری از آسیاب برقی برای افزایش عمر و کارایی دستگاه بسیار مهم است. برای این کار، باید به چند نکته توجه کنید: 

  • پس از هر بار استفاده، قطعات آسیاب را با آب ولرم یا دستمال مرطوب تمیز کرده و خوب خشک کنید.  
  • از ریختن مواد سخت، چسبنده یا آبدار در آسیاب خودداری کنید، چون ممکن است تیغه‌ها را کند کرده یا موتور را بسوزاند.  
  • از آسیاب برقی برای مدت طولانی استفاده نکنید. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که در ازای هر ۳ ثانیه کار باید حداقل سه ثانیه استراحت کند. 
  • از تماس موتور دستگاه با آب یا ریختن مستقیم آب روی آسیاب یا قرار دادن دستگاه در جای خیس و مرطوب پرهیز کنید. 
  • هنگامی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید، دوشاخه را از پریز برق خارج کنید. 
  • سیم رابط دستگاه را از لحاظ پارگی یا زدگی چک کنید و در صورت خرابی وجود پارگی بلافاصله با مرازکز مجاز تعمیر آسیاب برقی فلر تماس بگیرید.  

بیشتر بدانید: نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری فلر غرب تهران 

تعمیر آسیاب برقی فلر در نمایندگی مهرابی 

تعمیر آسیاب برقی فلر در نمایندگی مهرابی 

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، برای تعمیر انواع آسیاب برقی فلر باید از خدمات مراکز مجاز استفاده کنید. نمایندگی تعمیر آسیاب برقی فلر غرب تهران یا نمایندگی مهرابی یکی از نمایندگی های مجاز و شناخته شده فلر است. کلیه تکنسین های حاضر در این مرکز آموزش های لازم را از سوی کمپانی فلر گذرانده اند.  

برای برخورداری از خدمات نمایندگی مجاز فلر می توانید در خواست خود را در وبسایت نمایندگی رسمی خدمات فلر ثبت کنید.  

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا
تماس با نمایندگی